TransPloiesti
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

+10
BogdanPetrini
robi10101298
jayjay13
Andreea684
Bogdan Costin
Ionut98
asavu16
TheBoss
stefan_98
CiprianI
14 participanți
In jos
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty A fost semnat contractul pentru etapa a II-a de reabilitare a liniilor de tramvai din Ploieşti

31/3/2013, 13:02
Proiectul de refacere a căii de rulare pentru traseele 101 şi 102, în valoare de peste 257 de milioane de lei, este finanţat din fonduri europene. Vineri, la Ploieşti a fost semnat contractul de finantare pentru etapa a II-a de reabilitare.
Proiectul în ansamblu prevede refacerea infrastructurii şi a suprastructurii căii de rulare a tramvaiului, refacerea peroanelor, adaptându-le pentru persoanele cu dizabilităţi, a cablurilor de alimentare în curent continuu şi a liniei aeriene de contact. Prin lucrări se urmăreşte şi fluidizarea traficului, reducerea poluării fonice şi a vibraţiilor, precum şi o linie modernă, silenţioasă şi rezistenţă. De asemenea, vor fi refăcuţi stâlpii de susţinere a reţelei de contact şi structura rutieră adiacentă căii de rulare a tramvaiului. În februarie a fost semnat contractul de reabilitare pentru prima etapă, iar vineri, pe 29 martie, finanţarea pentru a doua etapă. Fiecare dintre cele două linii vor fi reabilitate în două etape. Lucrările pentru reabilitarea traseul tramvaiului 102 vor fi realizate în prima etapă pe tronsonul Bucla Nord – intersecţia cu B-dul Republicii (4,5 kilometri şi lucrări adiacente, într-o perioadă de 24 luni, cu o valoare a proiectului de peste 62 de milioane de lei), şi B-dul Republicii – Vest (26,93 de kilometri, 4 luni, peste 83 de milioane lei) în a doua etapă. În mod similar, lucrările pentru reabilitarea traseului tramvaiului 101 vor fi desfăşurate în două etape: prima cuprinde reabilitări pe 3,32 km de cale simplă de rulare şi lucrări aferente, în valoare de peste 35 de milioane de lei, într-o perioadă de 14 luni. A doua presupune refacerea a încă 5,58 de kilometri, în 24 de luni, cu peste 75 de milioane de lei. Proiectul de reabilitare a căii de rulare, în valoare de peste 257 de milioane de lei este finanţat din fonduri europene, prin Programul Operational Regional 2007-2013. Valoarea asistenţei nerambursabile care va fi primită este de 98% din valoarea totală a costurilor eligibile, beneficiarul – Municipiul Ploieşti – urmând să suporte şi costurile neeligibile, pe lângă contribuţia proprie de 2% din valoarea totală a costurilor eligibile.
Sursa: adevarul
Ionut98
Ionut98
Moderator
Mesaje : 148
Data de inscriere : 03/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

3/4/2013, 16:11
Eu am dubii in legatura cu perioada aceasta. 2 ani? Eu zic ca e de lucrat. Si cum nu au voie sa intarzie cu munca, asa cum se face la noi... Sper doar sa nu faca o treaba de mantuiala...
avatar
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

17/5/2013, 19:32
Macar aici se fac progrese...cam incet dar asta e...nici pretentii mari nu trebuie sa avem

In privinta licitatiilor pentru reabilitarea liniilor de tramvai, <br /> CNSC a dat dreptate Primariei Ploiesti in urma unei contestatii depuse de o firma austriaca

Marime text (Vineri, 17 mai 2013)

Galerie foto
Legislaţia actuală referitoare la organizarea licitaţiilor publice – despre care majoritatea autorităţilor contractante, dar şi reprezentanţi guvernamentali, afirmă că are nevoie de modificări importante – dă naştere unor situaţii care complică procedurile de achiziţie. În cazul în care aceste proceduri de achiziţie sunt strict legate de implementarea unor proiecte cu finanţare europeană, organizatorii licitaţiilor publice sunt nevoiţi să respecte termene foarte clare.


Primăria municipiului Ploieşti a lansat, la sfârşitul lunii februarie, primele două proceduri de achiziţie pentru încheierea contractelor de lucrări pentru etapa întâi de reabilitare a căii de rulare a tramvaielor 101 şi 102. Deoarece şi în aceste cazuri este vorba despre fonduri europene, cu cât mai repede se încheie contractele de lucrări, cu atât mai bine. Însă numărul mare de firme interesate de participarea la licitaţie şi cererile de clarificare au decalat data la care se vor deschide ofertele. Mai mult decât atât, o firmă austriacă a depus câte o contestaţie pentru fiecare dintre cele două proceduri de achiziţie la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC), prin care solicita anularea unor... răspunsuri la clarificări. În această privinţă, reprezentanţii CNSC au dat dreptate autorităţii contractante – Primăria Ploieşti – şi au respins ca nefondate cele două contestaţii, decizând continuarea procedurii.
Astfel, deschiderea ofertelor pentru etapa întâi de modernizare a liniilor tramvaiului 102 va avea loc pe 22 mai, iar pentru traseul tramvaiului 101 – pe 27 mai.
Municipalitatea ploieşteană a reuşit, de la începutul acestui an, să semneze contractele de finanţare europeană pentru reabilitarea şi modernizarea căii de rulare şi a infrastructurii aferente pentru ambele tramvaie care circulă în oraş. Lucrările vor fi efectuate pe etape, având în vedere că în unele zone nu va fi posibil să se lucreze sub trafic, iar circulaţia rutieră în municipiul Ploieşti ar putea să devină un coşmar pentru şoferi.
Valoarea totală estimată a contractului pentru tronsonul tramvaiului 102 cuprins între Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti şi intersecţia cu Bulevardul Republicii (etapa I) este de 44,18 milioane de lei fără TVA, din care circa 42,8 milioane reprezintă cheltuielile pentru investiţia de bază. Pentru etapa I de reabilitare a traseului tramvaiului 101– lucrări finanţate, ca şi în cazul traseului tramvaiului 102, din fonduri europene– valoarea contractului este estimată la circa 25,4 milioane de lei fără TVA, iar durata efectuării reabilitării este de circa 12 luni.
În ambele cazuri, criteriul de atribuire a contractului va fi „preţul cel mai scăzut”, procedura aleasă pentru selectarea ofertantului câştigător fiind licitaţia deschisă.
Sursa:zZarul Prahova
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

17/5/2013, 20:18
Au decalat ziua Era pe 20, acum 22 si 27. Poate incepem pana in iarna
avatar
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

27/5/2013, 22:00
Ma miram sa mearga treaba cum trebuie cu reabilitarea...asa ca dupa " bunul mers" al treburilor prin orasul nostru in general...s-a mai amanat cu o luna licitatia...

Inca o amanare pentru reabilitarea cailor de rulare a tramvaielor

Publicat în Luni, 27 Mai 2013 16:56Scris de Catalina Stroe
Nu cu foarte mult timp in urma si ori de cate ori avea ocazia, Iulian Badescu sfatuia ploiestenii sa nu mai circule cu autoturismele personale ca sa nu ingreuneze lucrarile la calea de rulare a tramvaielor. Mai mult decat atat nu scapa niciun moment sa sublinieze faptul ca in urmatoarea perioada se va transforma in cel mai injurat primar, ca prefera sa cumpere autobuze noi si nu second-hand, ca va investi mult in infrastructura tramvaielor...iar lista ar putea continua. La fel si amanarile. Inca de la inceputul acestui an se tot vorbeste despre proiecte, investitii, licitatii ce vizeaza reabilitarea caii de rulare a tramvaielor. Cu toate ca pana acum aceste licitatii au suferit deja doua amanari, iar ultimul anunt pentru organizarea licitatiilor fusese anuntat pentru data de 18 aprilie, iata ca si de aceasta data termenul a fost amanat si stabilit un nou termen, 22 mai. Numai ca, doar cu trei zile inainte de deschiderea ofertelor pentru tramvaiul 102, o firma din Braila a depus la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) doua contestatii care au suspendat procedura de achizitie aflata in desfasurare pentru reabilitarea in prima etapa a liniilor de tramvai din Ploiesti. Astfel ca, blocarea procedurii va intarzia incheierea contractelor si implicit demersul propriu-zis cu cel o luna de zile. Pana atunci craterele din jurul liniilor de tramvai sunt peticite prin interventiile RATP-ului pe principiul mesterului Manole. Daca in urma cu doua saptamani, in zona Spitalului Judetean de Urgenta Ploiesti, o masina de interventii din cadrul RATP si cativa angajati ai aceleiasi institutii se ocupau de plombarea gropilor, care reprezinta un adevarat pericol pentru conducatorii auto, astazi starea lor era aceiasi. Aceeasi situatie este si in zona Halelor Centrale unde este un adevarat risc sa circului cu autoturismul. Desi contractele de finantare au fost semnate, modernizarea cailor de rulare a tramvaielor din Ploiesti ar putea incepe cu mult mai tarziu decat s-a preconizat, cel mai devreme pana in toamna acestui an. In ciuda faptului ca, proiectele referitoare la liniile tramvaielor ploiestene au fost depuse si au obtinut finantare europeana pe Polul de Crestere Ploiesti-Prahova, prin Programul Operational Regional 2007-2013, conform ultimelor termene stabilite pentru implementarea proiectelor pe POR, finalizarea tuturor lucrarilor ar trebui sa aiba loc pana in vara anului 2015. Ceea ce este greu de crezut. Pana atunci, soferii sunt nevoiti sa dea adevarate probe de poligon printre craterele din asfalt.

Sursa:incomodph.
avatar
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

13/6/2013, 14:49
Tot soferul mentionat in topicu troleelor mi-a spus ca nu vor reabilita linia,"n-are primaru' bani":twisted:
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

13/6/2013, 18:38
Lumea vorbeste sa se afle in treaba. Primaria trebuie sa plateasca 2-3% din totalul investitiilor.
avatar
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

13/6/2013, 22:46
Eu nu as fi asa de sigur ca soferul acela vorbea aiurea....Ca in presa se vede deviza Ratp-ului si primariei...din amanare in amanare pana la amanara finala ...

Cine ii pune bete in roate lui Badescu? Alba-neagra contestatiilor sau intentii ascunse?
Publicat în Sâmbătă, 08 Iunie 2013 20:22Scris de Catalina Stroe
Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 F_200_200_15658734_00_images_2012_administratie_Tramvai_PloiestiInca de la inceputul acestui an, Iulian Badescu promitea ca cel tarziu in luna aprilie se vor demara lucrarile in vederea reabilitarii infrastructurii la calea de rulare a tramvaielor 101 si 102. Cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, acest demers a tot suferit modificari, unul dintre cele mai elocvente cauze  fiind determinate chiar de catre firmele care intentioneaza sa participe la licitatii. Mai exact, in urma cu aproximativ o luna si jumatate, chiar cu cateva zile inainte de deschiderea ofertelor pentru tramvaiul 102 o firma din Braila a depus la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) doua contestatii care au suspendat procedura de achizitie aflata in desfasurare pentru reabilitarea in prima etapa a liniilor de tramvai din Ploiesti.
Blocarea procedurii a intarziat, astfel, incheierea contractelor si implicit demararea lucrarilor propriu-zise.  Exact aceeasi societate a mai depus acum o alta contestatie pentru etapa a doua de reabilitare a caii de rulare aferenta tramvaiului 101, prin care solicita suspendarea procedurii de atribuire. Sa fie vorba doar despre o concurenta la nivelul firmelor participante sau sa existe vreun interes ascuns in spatele atator amanari?

Sursa:incomodph
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

26/6/2013, 00:12
Linia va incepe sa fie reabilitata. S-a semnat deja tronsonul "Spitalul Judetean - Intersectie Gageni / Soseaua Nordului", celelalte 3 se afla in contestatie. :(
avatar
Vizitator
Vizitator

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

26/6/2013, 00:23
Cand anume ?
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

26/6/2013, 00:25
Ei si tu acum
Andreea684
Andreea684
Mesaje : 101
Data de inscriere : 07/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Baicoi

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

5/7/2013, 16:54
Tipic romanilor "Da, vom face..." | "Am realizat deja planul..." | "Avem in plan construirea..."
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

8/7/2013, 19:37
Astazi i-am facut o scurta vizita domnului Ion Micu, directorul tehnic. Cateva noutati:
- proiectul privind reabilitarea caii de rulare a tramvaielor va incepe din toamna;
- termenul de finalizare a tuturor lucrarilor fiind Mai 2015;
- etapa Sp. Judetean - Intersectie MC Donald's Nord este prima care va incepe.
- intra in discutii proiectul privind achizitionarea unui nou lot de tramvaie, astfel incat pana la finalizarea lucrarilor tramvaiele sa fie aduse.
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty FOTO Cratere pe liniile de tramvai din Ploieşti. Plasa metalică şi pământul au biruit asfaltul, iar birocraţia blochează reparaţiile

25/7/2013, 13:30
De Dana Mihai la 24 iulie 2013

Situaţie paradoxală la Ploieşti unde autorităţile locale nu pot face nici o reparaţie din bani publici la calea de rulare a celor două tramvaie din oraş pentru că există, în acelaşi scop, un proiect pe fonduri europene, aflat deja în întârziere. Un tramvai a deraiat zilele trecute, iar pe mai mulţi kilometri, asfaltul s-a măcinat până a scos la iveală plasa metalică şi pământul de dedesubt

Pe alocuri, şinele rămase fără susţinere s-au desprins şi s-au ridicat de la nivelul solului „pândind“ orice roată a unui şofer nefericit care are proasta inspiraţie să conducă în preajma liniilor de tramvai.

De altfel, ploieştenii care circulă pe trotuarele de pe Şoseaua Nordului sau a Vestului recunosc auditiv bufnitura inconfundabilă de roată ruptă într-o şină de tramvai neobservată la timp. De la Nord la Vest, pe traseul 102, sau de la Nord la Sud, pe traseul 101, călătoria cu tramvaiul a devenit o opţiune similară unui parc de aventuri, plin de urcurşuri, afundări, păcănituri şi legănat de barcă în furtună. Iar de faptul că mersul cu tramvaiul a devenit sport extrem s-au convins săptămâna trecută şi câţiva ploieşteni care s-au trezit pe lângă linie, după ce tramvaiul a încercat fără succes să meargă pe asfalt, în zona Democraţiei. Nu s-a întâmplat nimic cu cei câţiva zeci de călători deraiaţi cu tot cu tramvai şi, în general, doar îndemânarea vatmanilor mai face posibilă terminarea călătoriei în condiţii de siguranţă.

Pământul de la 1987 a ieşit la suprafaţă Episodul de săptămâna trecută a fost pus în principal pe seama căldurii, care a dilatat şinele, deşi afară au fost, în medie, 30 de grade, şi, în secundar, pe starea dezastruoasă a căii de rulare, dar şi a tramvaielor. Care este adevăratul motiv nici nu este greu de sesizat. În zona Catedralei Eroilor Tineri, pe Şoseaua Vestului, este un miracol cum tramvaiul nimereşte întotdeauna şinele, iar plasele metalice scoase la iveală şi pământul dintre linii datează cu siguranţă de la 1987, atunci când a fost construită calea de rulare a tramvaielor din Ploieşti, din banii cetăţenilor oraşului. Se întâmplă la fel şi pe Şoseaua Nordului unde bonusul îl reprezintă câteva şine desprinse şi „valurile“ de pe şosea, provocate de afundarea liniei de tramvai. Dezastrul de pe linia de tramvai nu a fost niciodată atât de mare, iar micile reparaţii, care aveau un ritm săptămânal, de cârpire a liniei, au fost stopate cu desăvârşire. Cu atât mai de neînţeles este situaţia cu cât administraţia din Ploieşti este beneficiara unui proiect de aproximativ 257 de milioane de lei, din fonduri europene, de reabilitare a celor două linii, demarat încă de pe vremea fostei conduceri de la Primărie.

Proiectul de modernizare blochează reparaţiile În primăvară, autorităţile promiteau că lucrările vor demara în vară şi vor transforma oraşul într-un şantier care va dura luni bune. Cu toate acestea, nici liniile nu mai sunt reparate şi nici proiectul nu a fost pornit, iar administraţia dă vina pe birocraţie.
„Nu-mi spuneţi de tramvai, că ştiu care este situaţia, şofez zilnic şi merg prin gropi. Suntem prinşi între ciocan şi nicovală. Nu mai putem face reparaţii din bani publici pentru că proiectul beneficiază de finanţare europeană. De asemenea, suntem întârziaţi din cauza ofertanţilor. Reabilitatea nu poate demara decât cel mai devreme în octombrie“, ne-a spus viceprimarul Ploieştiului, Iulian Teodorescu. Proiectul a fost întârziat în primăvară şi de contestaţiile depuse la organizarea licitaţiilor pentru contractele de lucrări şi care au suspendat câteva săptămâni procedura de achiziţie. Proiectul de reabilitare a liniilor de tramvai din Ploieşti are o durată de 28 de luni de la demararea lucrărilor, va fi realizat în mai multe etape şi, în ansamblu, prevede refacerea infrastructurii şi a suprastructurii căii de rulare a tramvaiului, refacerea peroanelor, adaptându-le pentru persoanele cu dizabilităţi, a cablurilor de alimentare în curent continuu şi a liniei aeriene de contact. De asemenea, vor fi refăcuţi stâlpii de susţinere a reţelei de contact şi structura rutieră adiacentă căii de rulare a tramvaiului. Valoarea asistenţei nerambursabile care va fi primită este de 98% din valoarea totală a costurilor eligibile, beneficiarul – Municipiul Ploieşti – urmând să suporte şi costurile neeligibile, pe lângă contribuţia proprie de 2% din valoarea totală a costurilor eligibile.

O istorie scurtă şi zbuciumată Tramvaiul din Ploieşti a fost înfiinţat în 1987 şi în destul de scurta existenţă a născut pasiuni în Ploieşti. Iniţial avea şase linii, patru desfiinţate în timpul mandatelor primarilor Horia Toma (în 1998 a dispărut linia 105, între Mac Donald’s şi Cablul Românesc) şi Emil Calotă (în 2003 au fost desfiinţate traseele 104, 106 ,107 şi 28, transformate în autobuze). În mandatul lui Andrei Volosevici, acesta a propus desfiinţarea liniei 101, şi suplinirea cu trolee sau autobuze, dar ploieştenii s-au opus.

Sursa: http://adevarul.ro/locale/ploiesti/foto-cratere-liniile-tramvai-ploiesti-plasa-metalica-pamantul-biruit-asfaltul-birocratia-blocheaza-reparatiile-1_51eff9d0c7b855ff566ce693/index.html
avatar
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

25/7/2013, 14:19
Tocmai am intrat acum pe forum acum cu gandul de a intreba daca s-a mai atribuit vreun tronson sau tot doar unul a ramas atribuit...dar am vazut articolul sim-a lamurit ... :lol: hmm...cel mai devreme in octombrie...e clar...o lasa pe la anul :roll: ...
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

28/7/2013, 23:44
Pentru prima data in viata mea, consider ca tramvaiele trebuie oprite deoarece reprezinta un pericol imens pentru calatori. Mi se pare un lucru de o nesimtire rara sa vezi ca tramvaiele deraiaza, culmea, in acelasi loc, si nu se face nimic. Imi e scarba de toti cei care sunt la putere, alesii orasului si ii doare fix undeva de opiniile noastre. Normal ca ii doare in fund pentru ca nu ei sunt cei care circula cu tramvaie pe linii distruse, cu autobuze mai vechi decat ei si cu mirosuri insuportabile! Cei care i-au votat sunt si vor ramane niste "inteligenti" pentru ca au vrut o schimbare: iata schimarea! Nimic facut! NU spital, NU cale de rulare, NU pasaj, NIMIC! :evil: :evil: :evil: 
avatar
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

29/7/2013, 11:20
Ba e ceva facut...taxe ,impozite si utilitati marite :lol: ...
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

29/7/2013, 11:36
Chiar citeam ca de cand a devenit primar, nu stiu de cate ori au fost marite taxele.
avatar
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

29/7/2013, 12:38
Era sa uit. Am vazut acum cateva saptamani o emisiune pe un post local la care a fost invitat primarul si afirma ca este documentat bine in domeniul transportului in comun, ca a calatorit in alte tari si a vazut cum e acolo. Prezentatorul l-a intrebat ceva in genul ce masuri ia ca la noi circula doar pensionarii si cativa elevi cu mijloacele de transport in comun. Replica de om cica " documentat": " In occident se circula cu transportul in comun ca sunt parcari cu plata mare in zonele importante din orase." Asta vrea sa faca si el. Dar sa zica de conditile mizerabile. Din cauza asta nu. Noroc ca i-a amintit prezentatorul emisiunii asta si. Dupa a inceput sa turuie ca imediat schimba liniile, schimba complet parcul de tramvaie si de autobuze. :lol: Bine ca n-a zis ca face linie de troleu pana la Bucuresti. :lol:
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Primarul Iulian Badescu spera ca, pana la sfarsitul lunii august, sa fie adjudecate lucrarile pentru reabilitarea liniilor de tramvai

1/8/2013, 11:05
Desi multi au pus "bete in roate", tot lor le-au ramas "infipte" Se pare ca Municipalitatea evalueaza ofertele depuse de societatile de constructii care participa la licitatie. Pana in august se spera ca lucrarile sa fie adjudecate.


Primarul Iulian Badescu spera ca pana la sfarsitul lunii august sa fie adjudecate lucrarile pentru reabilitarea liniilor de tramvai
După o serie de piedici puse de către firmele care s-au jucat de-a contestaţiile, se pare că municipalitatea ploieşteană este lăsată să pună în aplicare cel mai amplu proiect de modernizare a liniilor de tramvai care a fost aprobat şi se va realiza cu fonduri de la Uniunea Europeană. Confirmarea a venit, ieri, chiar de la primarul Ploieştiului, Iulian Bădescu.


“Primăria Ploieşti se află acum în procesul de evaluare a ofertelor depuse de către societăţile de construcţii care au participat la licitaţiile pentru reabilitarea liniilor de tramvai. Sperăm ca, până la sfârşitul lunii august, să fie adjudecate lucrările pentru realizarea acestor investiţii atât de aşteptate de ploieşteni”, ne-a declarat, ieri, primarul Iulian Bădescu, adăugând că ofertele pentru realizarea unui alt proiect important – Parcul municipal Vest – se vor deschide la jumătatea lunii august. Aşa cum v-am mai informat în alte ediţii ale ziarului nostru, deschiderea ofertelor firmelor care au participat la licitaţiile pentru realizarea lucrărilor de reabilitare a liniilor de tramvai 101 şi 102 din Ploieşti a fost amânată din cauza faptului că o serie de societăţi au depus contestaţii la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Abandonat de fostul primar, Andrei Volosevici, proiectul ce vizează creşterea mobilităţii transportului public din municipiu, prin reabilitarea traseelor tramvaielor 101 şi 102, a fost susţinut de actuala conducere a Primăriei Ploieşti, fiind inclus pe lista de investiţii din cadrul Polului naţional de Creştere Ploieşti-Prahova, beneficiind şi de finanţare europeană pentru punerea lui în practică. Vă reamintim că reabilitarea liniilor de tramvai în municipiul Ploieşti se va realiza în două etape pentru fiecare dintre cele două trasee 101 şi 102.
Lucrările pentru reabilitarea traseului tramvaiului 102 vor fi realizate în prima etapă pe “tronsonul Bucla Nord – intersecţia cu Bulevardul Republicii (4,55 kilometri, cu o valoare a proiectului de peste 62 de milioane de lei) şi Bulevardul Republicii – Vest (6,93 de kilometri, cu o valoare a investiţiei de peste 83 de milioane lei) în a doua etapă. În mod similar, lucrările pentru reabilitarea traseului tramvaiului 101 vor fi desfăşurate în două etape: prima cuprinde reabilitări pe 3,32 km de cale simplă de rulare şi lucrări aferente, în valoare de peste 35 de milioane de lei, iar a doua etapă presupune refacerea a încă 5,58 de kilometri de cale de rulare, cu peste 75 de milioane de lei. Proiectul ce vizează înlocuirea căii de rulare, refacerea tramei stradale, amenajarea de staţii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilităţi, elemente de semnalizare şi automatizare este finanţat din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013.
N. DUMITRESCU
Sursa: http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/145997/primarul-iulian-badescu-spera-ca-pana-la-sfarsitul-lunii-august-sa-fie-adjudecate-lucrarile-pentru-reabilitarea-liniilor-de-tramvai
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty RATP ANALIZEAZĂ SCOATEREA DIN CURSĂ A TRAMVAIELOR ÎNAINTE DE ÎNCEPEREA REABILITĂRII ŞINELOR

2/8/2013, 18:44
Publicat la: 1 august 2013 de Roxana Tănase

Conducerea Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti ia în calcul posibilitatea de scoatere din circulaţie a tramvaielor, înainte de începerea reabilitării şinelor, în cazul în care se constată că este afectată siguranţa călătorilor. De la începutul anului, RATP a înregistrat trei evenimente în care tramvaiele au deraiat de pe şine, în timp ce transportau călători. „Se constată o accentuare a degradării căii de rulare, iar în cazul în care se constată că va fi afectată siguranţa călătorilor vom opri tramvaiul înainte de începerea reabilitării căii de rulare. Parcul auto este pregătit pentru a prelua călătorii”, ne-a declarat Cristian Iancovici, directorul RATP Ploieşti. În cazul în care se ajunge la concluzia că circulaţia tramvaielor pune în pericol siguranţa călătorilor, acestea vor fi înlocuite cu autobuze.

Sursa: http://www.observatorulph.ro/administratie/27724-ratp-analizeaza-scoaterea-din-cursa-a-tramvaielor-inainte-de-inceperea-reabilitarii-sinelor
avatar
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

12/8/2013, 11:03
EXCLUSIV: MODERNIZAREA UNUI KM DE LINIE DE TRAMVAI ÎN PLOIEŞTI, MAI SCUMPĂ DECÂT CONSTRUCŢIA UNEI AUTOSTRĂZI!

Mult trâmbiţata modernizare a liniilor de tramvai 101 şi 102 din Ploieşti întârzie să înceapă, însă costurile lucrării rivalizează cu construcţia unei autostrăzi! În ultima lună, două tramvaie au deraiat în Ploieşti din cauza infrastructurii, iar gropile formate de-a lungul celor două linii pun în pericol siguranţa traficului rutier. În aşteprarea începerii lucrărilor, care vor dura cel puţin doi ani, observatorulph.ro vă propune o comparaţie a costului pe kilometru între modernizarea liniilor de tramvai din Ploieşti şi o autostradă construitî în Bulgaria. Astfel, potrivit informaţiilor oficiale postate de Primărie pe ploiesti.ro, pentru reabilitarea liniei 102, în lungime de 6,9 km, a fost alocată suma de 83,6 milioane de lei, din care 63,1 milioane reprezintă finanţare nerambursabilă. Rezultă un cost de 11,8 milioane de lei/km, echivalentul a 2,7 milioane de euro/km. În aceşti bani intră refacerea infrastructurii şi suprastructurii căii de rulare a tramvaiului, refacerea liniei aeriene de contact, refacerea stţâlpilor de susţinere a reţelei de contact, amenajări ale staţiilor şi sistemului de colectare a apei pluviale. În cazul refacerii liniei 101 de tramvai, costurile per kilometru cresc cu aproape 200.000 de euro. Astfel, pentru aceleaşi lucrări ca în cazul liniei 102, la care se adaugă cele de mutare a unor conducte de apă, reabilitarea liniei 101, în lungime de 5,8 km, va costa 73,6 milioane de lei, adică 12,6 milioane de lei/km, respectiv 2,9 milioane de euro/km. Un km de autostradă în Bulgaria: 2,2milioane de euro În schimb, luna trecută a fost inaugurată Autostrada Tracia, care leagă capitala Sofia de litoralul Mării Negre. Având o lungime de 360 de km, autostrada Tracia a costat numai 2,2 milioane de euro / km, fiind cea mai ieftină din Europa. În România, preţul unui km de autostradă a variat între 4 şi 12 milioane de euro. Comunicatele de presă privind finanţarea modern izării liniilor de tramvai din Ploieşti

Citeşte integral pe: http://www.observatorulph.ro/exclusiv/28157-exclusiv-modernizarea-unui-km-de-linie-de-tramvai-in-ploiesti-mai-scumpa-decat-constructia-unei-autostrazi
Copyright © observatorulph.ro
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

21/8/2013, 12:53
ACORD DE COLABORARE
Primarul municipiului Ploiesti, domnul Iulian Badescu, a semnat un Acord de colaborare cu RATP, Federatia Sindicatelor din Transporturi, Transloc si Servicii Publice „ATU-ROMANIA” si cu Sindicatul Transportatorilor din Ploiesti prin care se asigura o mai buna cooperare intre parti. In cadrul acestui acord s-a stabilit ca prevederile contractului colectiv de munca existent la RATP sa fie preluate de noua structura de transport local, la data infiintarii ei. De asemenea, ca urmare a inceperii lucrarilor de reabilitare a caii de rulare pentru tramvaie, asigurarea celor doua trasee revine exclusiv Regiei, iar salariatii sectiei vor fi redistribuiti pe perioada lucrarilor, in functie de calificare, catre alte sectii in cadrul RATP Ploiesti.

Sursa: ploiesti.ro
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

22/8/2013, 14:58
Tramvaiele din Ploiești vor fi scoase din circulație
21.08.2013

Reabilitarea liniilor de tramvai din Ploiesti intarzie din cauza procedurilor de licitatie a lucrarilor. Totusi, municipalitatea se pregateste pentru scoaterea din circulatie a tramvaielor si inlocuirea lor cu autobuze. RATP incearca achizitionarea in cel mai scurt timp a cel putin 15 autobuze care sa intre pe rutele 101 si 102.
Atribuirea lucrarilor de reabilitare si modernizare a cailor de rulare a tramvaielor a intarziat peste asteptari. Procedura greoaie de licitatie si de analizare a ofertelor s-a desfasurat lent, asa ca cel mai devreme la sfarsitul lunii septembrie primaria va incheia contractul cu firmele de constructii selectate. Asa ca este probabil ca lucrarile sa inceapa spre sfarsitul acestui an, asta doar daca vremea va permite acest lucru.
În paralel insa, RATP se pregateste sa scoata din circulatie tramvaiele, inlocuindu-le cu autobuze. Pentru ca mijloacele de transport existente in parcul auto al regiei nu sunt suficiente pentru a prelua calatorii de pe rutele 101 si 102, trebuie cumparate autobuze noi pana la sfarsitul anului. Pentru asta trebuie gasiti, insa, si banii necesari, daca ne gandim ca un singur autobuz cu dotarile cerute de regie costa aproximativ 250.000 de euro. Asta ar insemna pentru RATP un efort financiar de minimum 3.700.000 de euro.
Pentru reabilitarea liniei 102, cu o lungime de 6,9 km, a fost alocată suma de 83,6 milioane de lei, din care 63,1 milioane reprezintă finanţare nerambursabilă. În cazul refacerii liniei de tramvai 101, costurile per kilometru cresc cu aproape 200.000 de euro. Astfel, reabilitarea liniei 101, în lungime de 5,8 km va costa 73,6 milioane de lei.

Sursa: www.ploiestiri.altphel.ro
avatar
jayjay13
Mesaje : 11
Data de inscriere : 26/09/2013

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

4/10/2013, 20:23
Linia de CF din spatele depoului de tramvaie a intrat in reabilitare.Azi se facea un necesar de suruburi si piese.Multe componente au fost furate.Pe acea linie vor veni vagoanele cu sina.Va tin la curent.
Continut sponsorizat

Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii - Pagina 2 Empty Re: Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor: stiri / noutati / discutii

Sus
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum