TransPloiesti
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

In jos
avatar
PREZIOSO
Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Achizitionarea lotului de autobuze noi

5/6/2015, 09:04
PRIMĂRIA PITEŞTI A CUMPĂRAT 70 DE AUTOBUZE NOI. LA PLOIEŞTI SE PREGĂTEŞTE UN NOU LOT DE SECOND-HAND

Primăria Piteşti a achiziţionat dintr-un credit BERD, de 13 milioane de euro, 70 de autobuze noi, cu caroserie din inox şi dotate cu instalaţie de climatizare şi camere video de supraveghere. La Ploieşti, pentru că primăria nu garantează leasingul, TCE nu a reuşit în ultimul deceniu să cumpere niciun autobuz nou, ci doar maşini second-hand, fabricate acum aproape 20 de ani, care consumă cât tancurile ruseşti.
UPDATE Licitaţia pentru cumpărarea autobuzelor noi a fost anulată astăzi, în urma . Informaţia a fost confirmată pentru observatorulph.ro de către directorul TCE Ploieşti, Cristian Iancovici. Motivul: nicio firmă nu a fost dispusă să livreze în sistem leasing autobuze noi fără garanţia autorităţilor locale, în speţă Consiliul Local Ploieşti.
Piteştenii vor circula cu autobuze de ultimă generaţie, care au fost cumpărate dintr-un credit BERD. Acestea sunt de fabricaţie poloneză (Solaris Urbinio) şi îndeplinesc toate standardele de siguranţă şi confort. Potrivit ziarulargesul.ro, noile auobuze au camere video de supraveghere la şofer şi pentru pasageri, asigură 27 de locuri pe scaune şi 76 în picioare, inclusiv locuri pentru persoanele cu handicap. Sistemele exterioare de lumini au leduri. Autobuzele sunt Euro 6 şi consumă 37,5 litri de combustibil la 100 km. Când se atinge temperatura de 22 grade Celsius, sistemul de climatizare intră automat în funcţiune. Şoferul o poate programa să se încălzească singură înainte de a pleca în cursă. Maşina se înclină spre dreapta în staţii, făcând accesul facil, având şi rampe pentru persoanele cu handicap. Caroseria este din inox şi are o garanţie de 15 ani.
Anul trecut şi Primăria Cluj a cumpărat 40 de autobuze noi, acelaşi model.
La Ploieşti, în lipsa unor garanţii ale Primăriei Ploieşti, TCE a eşuat în toate încercările de a cumpăra 12 autobuze noi, în leasing. La ultima licitaţie, aflată încă în desfăşurare, nu s-a primit nicio ofertă, potrivit reprezentanţilor societăţii de transport public din Ploieşti. În această situaţie, TCE va apela la soluţia de anul trecut, când a cumpărat zece autobuze second-hand, fabricate în 1996, care consumă peste 50 de litri la 100 km.

Sursa: http://www.observatorulph.ro/social/53796-primaria-pitesti-a-cumparat-70-de-autobuze-noi-la-ploiesti-se-pregateste-un-nou-lot-de-second-hand
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

5/6/2015, 10:17
Wow. Chiar „mă întreb” de unde or fi aflat?
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

10/6/2015, 14:55
Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Bj7ui1
avatar
darius 23
Mesaje : 9
Data de inscriere : 06/05/2016

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

6/5/2016, 14:50
Cristian P a scris:
Autobuz urban MAN NM 223 HOCL – 2 bucati in stoc
Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 2nksz87

Aceste autobuze posibil sa fi intrat in posesia Companiei de Transport Public din Cluj-Napoca. Au sosit in 11 aprilie in Cluj-Napoca.
Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 O89fth

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Jl2hdu

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 293vp5d
RobertCodescu
RobertCodescu
Mesaje : 42
Data de inscriere : 28/04/2016
Varsta : 52
Localizare : Ploieşti
http://www.cartileploiestiului.wordpress.com

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

9/5/2016, 15:18
Ahaa de aia nu mai cunoşteam eu Ploieştiul fiindcă era Cluj-Napoca !!!
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

9/5/2016, 16:29
Sa vedem pe unde vor ajunge si cele 8 MERCEDESURI articulate :

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 315j1it

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Erkkf6

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 2wdsi6q


An fabricatie 2002, norma de poluare E3, filtru de particule, lungime 18m, cu 3 usi, rampa pentru persoane cu handicap,kneeling

http://www.bestomnibus.ro/index.php/autobuze-second-hand/autobuze-mercedes-benz-o530-citaro-articulate/
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

11/8/2016, 16:36
Un program cu finanţare europeană ar putea introduce autobuze electrice şi la Ploieşti

O delegație din Austria din cadrul Programului „Orizont 2020“ a fost prezentă astăzi la Primăria Ploiești, pentru a pune la punct cu primarul primele etape ale unui parteneriat cu finanţare europeană care îşi propune modernizarea transportului public de persoane prin promovarea autobuzelor electrice autonome. În partenriat mai sunt prinse şi alte două oraşe europene.

Valoarea totală a proiectului ar putea ajunge şi la suma de aproximativ 15 milioane de euro.

„Este un proiect pe ceea ce înseamnă mobilitate electrică în oraşe, cu finanţare din fonduri europene. Am putea intra în parteneriat cu încă două localităţi: Klagenfurt (din Austria) şi Bolzano (Italia). Este vorba de un proiect pilot, deocamdată. Se creează posibilitatea de a crea o linie de transport electric sau pe hidrogen pe lungimi mai mici. Orizont 2020 este un program european pe zona de mediu, de reducere a noxelor, cercetare. Există acest parteneriat prin care municipalitatea este prinsă, deocamdată sunt discuţii. Să vedem cam ce am dori noi să facem. Să vedem cine va fi liderul acestui grup de asociere. Va trebui să avem o consultanţă specializată“, a declarat Adrian Dobre, primarul Ploieştiului.

Orizont 2020 este un nou program de finanţare pentru cercetare şi inovare la nivelul Uniunii Europene.

Povestea este ciudată mai ales că TCE şi Primăria Ploieşti nu au bani să cumpere măcar un autobuz nou clasic însă ar putea să obţină prin acest program autobuze electrice moderne şi mult mai scumpe.

http://www.telegrama.ro/administratie/item/52131-un-program-cu-finantare-europeana-ar-putea-introduce-autobuze-electrice-si-la-ploiesti.html
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

14/9/2016, 20:15
VIDEO - Primaria Ploiesti cauta finantare pentru achizitia de autobuze

Conducerea Primăriei Ploieşti a avut astăzi o întâlnire cu reprezentanţii unei societăţi bancare, pe tema unei posibile achiziţii de mijloace de transport în comun. Primarul Adrian Dobre s-a întâlnit cu mai mulţi reprezentanţi ai BCR Leasing, pentru ceea ce edilul a catalogat drept "discuţii exploratorii", autorităţile ploieştene încercând că vadă care ar fi costurile pentru a înnoi parcul auto al TCE şi ce modalităţi alternative de finanţare se pot găsi pentru o asemenea achiziţie.

Discuţiile s-au concentrat pe posibilitatea de cumpărare a aproximativ 20-25 de autobuze, fie ele noi sau la mâna a doua, în condiţiile în care pentru troleibuze şi tramvaie există posibilitatea atragerii unei finanţări nerambursabile de la Uniunea Europeană. Pentru autobuze pe carburant, în schimb, nu există varianta fondurilor UE, aşa că municipalitatea ia în calcul şi alte variante, printre care se pare că şi leasing-ul.

"Pentru tot ceea ce înseamnă material rulant care foloseşte ca sursă motrică energia electrică putem achiziţiona atât tramvaie cât şi troleibuze în cadrul Programului Operaţional Regional, Axa IV, pe ceea ce înseamnă mobilitate urbană. Există şi alte variante pe care le putem utiliza ca finanţare pentru tramvaie şi troleibuze, dar pe partea de autobuze care nu sunt electrice deocamdată avem nişte discuţii exploratorii, preliminarii, să vedem la ce costuri s_ar putea ridica şi dacă municipalitatea îşi permite", a declarat primarul Adrian Dobre, precizând că aducerea unor autobuze este necesară în condiţiile în care parcul auto al Transport Călători Express este învechit, iar costurile de mentenanţă sunt foarte ridicate.

La întrebarea dacă municipalitatea vizează achiziţia de autobuze noi sau second hand, răspunsul primarului a fost "abordăm toate variantele de lucru".



http://www.telegrama.ro/administratie/item/53295-video-primaria-ploiesti-cauta-finantare-pentru-achizitia-de-autobuze.html?fb_ref=Default
avatar
PREZIOSO
Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Stiri si noutati

29/9/2016, 14:16
Adrian Dobre fuge de fondurile europene. Autobuze cumpărate printr-un nou credit!

Deşi Uniunea Europeană pune la dispoziţie fonduri pentru achiziţionarea de autovehicule nepoluante, pentru transportul public în comun, prioritate având municipiile care în exerciţiun bugetar precedent au utilizat fonduri pentru modernizarea căii de rulare,  primarul Adrian Dobre se pregăteşte să cumpere mai multe autobuze cu ajutorul unui credit bancar.

Surse din interiorul TCE susţin că edilul a promis că va aduce autobuzele până la începutul lunii decembrie, semn că primarul Dobre încearcă să obţină voturi pentru PNL, chiar dacă împovărează bugetul municipalităţii.

Primarul şi-a propus să achiziţioneze 40 de autobuze Mercedes noi (400.000 de euro bucata) , iar achiziţia ar trebui să fie gata cel târziu la 1 decembrie. Plata ar urma să se facă printr-un credit contractat de TCE.

Goana edilului după vehicule este nejustificată, mai ales că DIGI Regio are pentru execuţia bugetară 2014-2020 fonduri alocate pentru programele de mobilitate urbană.

În plus, Comisia Europeană intenţionează să schimbe regulile de accesare a fondurilor europene.  Astfel, conform informaţiilor de la Bruxelles, primarii vor putea decide care sunt proiectele prioritare pentru finanţare din fonduri europene.

Poate că dacă primarul Adrian Dobre ar citi mai multe despre fondurile europene şi despre proiectele care pot fi finanţate cu ajutorul banilor UE, ar renunţa să mai împovăreze Ploieştiul doar pentru a obţine voturi pentru PNL.

Sau...oare îi e teamă că OLAF va mirosi afacerile de partid şi ar putea avea probleme?

Sursa: http://jurnalulph.ro/administratie/31347-adrian-dobre-fuge-de-fondurile-europene-autobuze-cumparate-printr-un-nou-credit.html#sthash.WM9aUWNM.0mz6mSha.dpbs
avatar
PREZIOSO
Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Achizitionarea lotului de autobuze noi

28/11/2016, 15:33
Primăria Ploiești vrea să achiziționeze 50 de autobuze noi, Euro 6, pentru transportul public din municipiu

Primăria Ploiești a comandat un studiu de oportunitate în vederea achiziției unui număr de 50 de autobuze noi pentru transportul public din municipiul Ploiești. Studiul de oportunitate va fi supus votului Consiliului Local, achiziția urmând să se realizeze prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice.
Potrivit propunerii municipalității ploieștene, autobuzele urmează să fie achiziționate în sistem de leasing operațional, cu avans zero. Proiectul este pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local de marți, 29 noiembrie 2016.

Potrivit studiului de oportunitate, achiziția se va realiza din veniturile proprii ale bugetului local, în trei etape, pe parcursul anului 2017, dupa cum urmeaza: 30 bucăţi până la 30.03.2017, 10 bucăţi până la 30.06.2017, şi 10 bucăţi până la 30.08.2017.

Sursa: http://www.actualitateaprahoveana.ro/editia-electronica/administratie/primaria-ploiesti-vrea-sa-achizitioneze-50-de-autobuze-noi-euro-6-pentru-transportul-public-din-municipiu-16254
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

29/11/2016, 17:20
Scandal pe tema achiziționării de autobuze noi la Ploiești

Ședința de Consiliu Local a devenit tensionată după ce au existat mai multe comentarii cu privire la studiul de oportunitate.

Consilierul Paul Palaș a propus prorogarea proiectului legat de aprobarea studiului de oportunitate pentru achiziționarea a 50 de autobuze.

Liderii de sindicat însă au susținut că se dorește tergiversarea achiziționarea de autobuze, în condițiile în care mijloacele auto au o vechime de peste 50 de ani.

Proiectul viza achiziționarea a 50 de autobuze diesel Euro 6, în sistem de leasing operațional, cu avans 0 și posibilitatea de a fi cumpărate într-o perioada de 76 de luni.

După lungi discuții, cu aprobarea unui amendament, prin care s-a propus ca întreaga documentație de atribuire, să fie aprobată ulterior, proiectul a fost adoptat.

http://www.observatorulph.ro/administratie/73627-scandal-pe-tema-achizitionarii-de-autobuze-noi-la-ploiesti
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

5/12/2016, 11:50
Primul autobuz Iveco a ajuns la Ploiești, în probe

După aprobarea studiului de oportunitate privind achiziționarea a 50 de autobuze noi la Ploiești, un prim mijloc de transport a venit astăzi în probe, în municipiu.


Autobuzele vor fi achiziționate în baza unui leasing operațional. Pe străzile Ploieștiului vor ajunge în urma finalizării procedurilor 50 de autobuze diesel, euro 6.

Proiectul legat de studiul de oportunitate a fost aprobat săptămâna trecuta în Consiliul Local Ploiești, după un scandal monstru.

Inițial consilierul ALDE Paul Palaș a propus prorogarea, însă liderii de sindicat de la TCE au considerat că o amânare poate duce la blocarea achiziției.

După achiziționarea autobuzelor, o parte din mijloacele auto ale TCE vor fi casate, pentru că au durata de exploatare expirată de trei ori.

http://www.observatorulph.ro/administratie/73758-primul-autobuz-iveco-a-ajuns-la-ploiesti-in-probe
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

30/1/2017, 18:37
Primăria Ploieşti readuce în discuţie achiziţia de autobuze noi

Discuţia privind achiziţionarea de autobuze noi lansată în decembrie anul trecut a fost reluată de către primarul Adrian Dobre. Acesta a susţinut necesitatea achiziţiei a peste 50 de autobuze noi pentru TCE.

Acesta a arătat că aceste vehicule ar trebui cumpărate treptat şi că achiziţia este necesară în condiţiile în care TCE ar putea să-şi lărgească aria de acţiune şi către localităţile din proximitatea Ploieştiului.

Dobre a promis că va prezenta Consiliului Local un nou studiu de oportunitate realizat de RASP prin care se arată avantajele leasingului operaţional.

O altă metodă suplimentară de înnoire a parcului auto al TCE ar fi achiziţie de vehicule electrice prin accesarea de fonduri europene.

Edilul a arătat că în zilele lucrătoare din perioadele cu trafic intens, TCE este nevoit să bage pe trasee câte 135 de maşini pe zi.

O idee de anul trecut

Intenţia primarului de anul trecut viza achiziţia a 50 de autobuze noi prin leasing operaţional în valoare de aproape 11 milioane de euro.

Tema a fost discutată şi în Consiliul Local, unde s-a aprobat un studiu de oportunitate privind achiziţia a 50 de autobuze noi cu motorizare diesel Euro VI.

În proiect se arăta că metoda de achiziție ar putea fi sistemul leasing-ului operațional, cu avans de 0%. Potrivit documentului, achiziţia se va realiza din bugetul local, în trei etape. Primele 30 de bucăți ar urma să fie cumpărate până la 30 martie 2017, iar alte 10 bucăţi până la 30 iunie 2017. Ultimele 10 ar trebui achiziționate până la 30 august 2017, conform calendarului stabilit, momentan, în cadrul acestui proiect. În expunerea de motive se arată că se propune achiziţionarea a 50 autobuze noi Diesel Euro VI (cu valoare unitară estimată de 210 000 euro inclusiv TVA /unitate). În proiect este prevăzută o perioadă de șase ani și patru luni pentru plata autobuzelor. Valoarea maxima estimată este de 49.500 000 lei. Valoarea estimată a acordului cadru, pentru cantitatea maximă de 50 de bucăți, este de 10.500.000 euro, cu TVA inclus.

Din informaţiile prezentate Consiliului Local rezultă peste 80 % de mijloacele de transport au o vechime mai mare de 10 ani, gradul de uzură al autobuzelor folosite de către T.C.E. S.A. este de aproximativ 216,6%, iar durata normală de funcţionare este depăşită.

Taxele de înmatriculare, asigurările, lucrările de întreţinere, reparaţii, managementul anvelopelor vor fi incluse în rată lunară fixă de leasing operaţional.

http://www.telegrama.ro/
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

3/3/2017, 08:50
Primăria Ploieşti a demarat procedurile de achiziţionare a 50 de autobuze

În cadrul şedinţei de Consiliu Local Ploieşti de marţi, reprezentanţii PSD au semnalat faptul că primarul Adrian Dobre a demarat procedurile de achiziţionare a mai multor autobuze printr-un leasing operaţional fără ca legislativul ploieştean să aprobe acest lucru.

”Există o dispoziţie privind întocmirea un caiet sarcini privind achiziţionarea prin leasing operaţional a acestor mijloace de transport, deşi noi nu am aprobat o astfel de modalitate. Cred că a fost o eroare în acea dispoziţie şi aş vrea să se aplece toată lumea cu responsabilitate pentru că nu aş vrea să se facă un caiet de sarcini pentru ceva ce nu a fost aprobat în Consiliul Local. Aduceţi-vă aminte că am spus acolo că ulterior vom stabili modalitatea de achiziţionare”, a precizat consilierul local Sorin George Botez.

În replică, primarul Adrian Dobre a susţinut că nu a făcut decât să respecte ceea ce s-a decis într-o şedinţă din luna noiembrie a Consiliului Local Ploieşti.

”Eu am aplicat Hotărârea 394 din noiembrie 2016, Articolele 2,3 şi 4.”, a punctat edilul şef al Ploieştiului.

Drept urmare, în acest moment Primăria Ploieşti a demarat procedurile de achiziţie a 50 de autobuze Euro 6.


Acestea vor fi achiziţionate în leasing, cu avans zero. Potrivit studiului de oportunitate, achiziţia lor se va realiza din veniturile proprii ale Primăriei Ploieşti, în trei etape, pe parcursul anului 2017, după cum urmează: 30 bucăţi până la 30.03.2017, 10 bucăţi până la 30.06.2017, şi 10 bucăţi până la 30.08.2017.

http://deprahova.ro/administratie/1515-primaria-ploiesti-a-demarat-procedurile-de-achizitionare-a-50-de-autobuze.html

avatar
PREZIOSO
Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Achizitionarea lotului de autobuze noi

17/6/2017, 16:50
Primăria Ploiești cumpără autobuze noi

TCE va beneficia, în curând, de cel puțin 15 autobuze noi, anunță directorul Alexandri Nicolae. Acestea vor fi achiziționate în regium de urgență de Primăria Ploiești, cu banii jos.

Cele mai vechi autobuze aflate acum în parcul TCE au 30 de ani. Autobuzele Ikarus cu această vechime au o pondere de 10-12%.

Proiectul de hotărâre privind achiziția directă a autobuzelor noi va fi, cel mai probabil, pe ordinea de zi a următoarei ședințe a Consiliului Local. „Nu cred că vor fi probleme. Nici în ceea ce privește avizele departamentelor din Primărie. Bani pentru ele sunt, nu din fonduri europene (n.r.- din economiile de anul trecut)”, a declarat directorul TCE.

Sursa: https://www.republikanews.ro/primaria-ploiesti-cumpara-autobuze-noi/
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

19/6/2017, 12:05
Directorul TCE spune ca "vor fi 15 autobuze moderne".
Asta nu inseamna ca vor fi autobuze NOI.
Din contra,se pare ca vor fi 15 autobuze SH cu dedicatie.

http://jurnalulph.ro/administratie/36817-mintea-scurta-repeta-greselile-ploiestiul-vrea-din-nou-vehicule-second-hand-pentru-transportul-in-comun.html
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

28/6/2017, 12:43
ANALIZĂ | Cât de învechit este parcul auto de la TCE Ploieşti. Unele maşini au o uzură de peste 360%

În contextul discuţiilor despre o eventuală achiziţie de mijloace de transport în comun la Ploieşti, Primăria a comandat un studiu, care să evidenţieze variantele de cumpărare şi cheltuielile necesare, experţii analizând şi situaţia actuală a parcului auto de la Transport Călători Express. Documentul arată că multe dintre autobuzele, troleibuzele şi tramvaiele de la TCE şi-au depăşit de multă vreme durata estimată de folosire. Zeci dintre acestea au un grad de uzură de 300% sau mai mare.

În cazul autobuzelor, documentul, prezentat în această săptămână consilierilor locali ploieşteni, arată că operatorul de transport public se bazează, în teorie, pe 183 de maşini. Spunem "în teorie" pentru că experienţa din ultima vreme a arătat că sunt foarte dese situaţiile în care, din cauza unor defecţiuni şi a vechimii, unele dintre aceste vehicule petrec mai mult timp în atelierul de reparaţii decât pe şosele.

Tot în teorie, durata normală de utilizare este de opt ani. Însă TCE încă are în exploatare vehicule mult mai bătrâne de atât. Cele mai vechi sunt modelele IKARUS (foto: transploiesti.ro).
În parcul auto figurează 18 autobuze IKARUS 260, cu un grad de uzură de 320%, şi 33 de modele IKARUS 280, cu un grad de folosire de peste 362%.
Urmează, în această ierarhie a vechimii, un autobuz DAC, cu o uzură calculată la aproape 271%, un KAROSA, cu un grad de uzură de 240%, 20 de vehicule ISUZU, cu 235%, şi 15 modele MAN SL 222, cu un grad de uzură de peste 210%.


La polul opus, cele mai noi sunt zece autobuze MAN, care încă nu şi-au atins durata optimă de exploatare, de opt ani, urmate de 50 de autobuze BMC, care, la puţin peste 12 ani de exploatare, încă sunt "proaspete" după standardele TCE Ploieşti.

În cazul tramvaielor, pentru care durata optimă de folosire este de 14 ani, potrivit informaţiilor din această analiză, TCE deţine un model V3A, cu o uzură de 189%, şi 32 de modele KT4D, cu o uzură de 173,5%.

În fine, în cazul troleibuzelor, operatorul ploieştean deţine două modele ROCAR E312, cu o uzură de 245,3%, un Berliet Renault cu uzură de 238,5%, 15 modele FBW 91 GTS, cu uzură de 173,8%, şi 24 de troleibuze Neoplan, cumpărate la mâna a doua în mandatul Volosevici.
Acestea din urmă au, în acte, un grad de uzură de 132,2%, numai că, aşa cum orice angajat al societăţii v-ar putea spune, multe dintre ele sunt defecte şi trase pe dreapta. Există, în cazul lor, o lipsă de piese de schimb. Se pare, de altfel, că nu s-ar mai fabrica piese pentru aceste modele, astfel că troleibuzele care se defectează ajungă să se transforme în "donatoare de organe" pentru cele care încă mai rezistă. Asta explică de ce în depoul de la Podul Înalt veţi găsi la orice oră cel puţin zece bucăţi puse pe butuci.

Analiza comandată de Primăria Ploieşti mai arată şi că, din cauza vechimii acestor mijloace de transport în comun, cheltuielile de întreţinere sunt foarte mari.

Spre exemplu, pentru autobuze, TCE a cheltuit, în primele trei luni ale lui 2017, nu mai puţin de 4,7 milioane de lei. Aici intră combustibilul (1,67 milioane), piesele (246.000), cheltuielile de reparaţii (174.000) şi ceea ce în raport a fost calculat drept "alte cheltuieli de exploatare" (2,58 milioane). În plus, cheltuielile salariale aferente personalului care se ocupă de autobuze au fost, în aceeaşi perioadă, de aproape 4,1 milioane de lei. În total, în primul trimestru al acestui an, TCE a făcut, pentru tot ce înseamnă autobuze proprii, cheltuieli totale de 8,78 milioane de lei, iar aceste mijloace de transport în comun au parcurs, însumat, 1.304.367 de kilometri, ceea ce înseamnă că fiecare kilometru pe care îl parcurge un autobuz TCE Ploieşti costă 6,73 lei.

În cazul tramvaielor, TCE a înregistrat în perioada ianuarie-martie cheltuieli de 11.000 de lei pentru combustibil, mai exact pentru energia electrică, 78.000 pentru piese de schimb şi 1,26 milioane pentru exploatare, platind salarii şi taxe de două milioane de lei. Cheltuielile totale pentru tramvaie ajung la 3,4 milioane de lei, în mod clar mult mai puţin decât la autobuze, însă şi numărul de kilometri parcurşi în perioada analizată este mult mai redus, de 261.216.

http://www.telegrama.ro/actualitate/item/62315-analiza-cat-de-invechit-este-parcul-auto-de-la-tce-ploiesti-unele-masini-au-o-uzura-de-peste-360.html
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

14/11/2017, 14:42
Primăria și TCE lucrează la caietul de sarcini pentru achiziția de autobuze noi

Consiliul Local a aprobat încă de acum două luni hotărârea privind achiziționarea, etapizat, de 50 de autobuze noi.

Primul lot de autobuze, 30 la număr, ar urma să fie achiziționat anul viitor. În acest sens, potrivit directorului TCE Ploiești, Alexandri Nicolae, se lucrează la caietul de sarcini pentru urgentarea procedurilor.

Astăzi, liderii de sindicat de la TCE Ploiești au o nouă întrevedere cu primarul municipiului, discuția vizând problemele societății aflate în subordinea Consiliului Local Ploiești, dar și găsirea de soluții pentru înlocuirea mijloacelor de transport.

https://www.observatorulph.ro/administratie/86970-primaria-si-tce-lucreaza-la-caietul-de-sarcini-pentru-achizitia-de-autobuze-noi
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

11/2/2018, 12:59
Anunt de participare numarul 182585/10.02.2018

Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI
Denumire contract: 50 DE AUTOBUZE NOI, DIESEL EURO VI
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Se achizitioneaza maxim 50 de autobuze noi, Diesel EURO VI in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini.

Valoarea estimata, fara TVA, a Acordului-cadru: 41.386.500 lei.
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent : 4.138.650 lei
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent : 12.415.950 lei
Cantitatea minima estimata a fi achizitionata in cadrul unui contract subsecvent: 5 autobuze
Cantitatea maxima estimata a fi achizitionata in cadrul unui contract subsecvent: 15 autobuze
Cantitatea minima estimata a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru: 5 autobuze
Cantitatea maxima estimata a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru: 50 autobuze
Valoarea estimata fara TVA: 41,386,500 RON

Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL

Criterii de atribuire
Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
   - criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere Punctaj maxim
1. Pretul ofertei 70 % 70
Descriere: Componenta financiara
2. Consumul de combustibil (exprimat in litri de motorina consumati la un parcurs de 100 km) conform testului SORT2 pentru zona urbana 10 % 10
Descriere: componenta tehnica
3. Impactul operational energetic si de mediu 10 % 10
Descriere: componenta tehnica Nota: Impactul operational energetic si de mediu (exprimat in euro) se calculeaza conform algoritmului de calcul stabilit in anexa la Formularul de oferta.
4. Perioada de garantie a autobuzelor 10 % 10
Descriere: componenta tehnica Perioada de garantie se va exprima in luni si in km. Garantia minima acceptata este de minim 36 luni sau 180.000 km. Ofertele care propun garantii inferioare celei minim acceptate de autoritatea contractanta vor fi declarate neconforme. Garantiile ofertate cu termenul mai mare decat termenul minim stabilit, se vor exprima in luni si in km, luand in considerare valoarea de 5.000 km aferenta pentru o luna de garantie. Pentru o garantie mai mare de 60 de luni sau 300.000 km se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare.
Punctaj maxim total: 100

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2018 16:00

Conditii de deschidere a ofertelor
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor)
:  15.06.2018 18:00

CAIETUL DE SARCINI:
Atașamente
Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Attachment
CAIET DE SARCINI AUTOBUZE PLOIESTI.pdf Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.(1.8 MB) Descarcat de 0 ori
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

11/2/2018, 13:21
CAIET DE SARCINI
Autobuze pentru transportul urban, cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului.

I.Generalitati

1. Obiectul si domeniul de aplicare. Achizitionarea de autobuze noi, solo (nearticulate), cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului fara alte suprainaltari pe intreaga suprafata, destinate transportului urban de calatori in municipiul Beneficiarului, precum si echipamentele, sculele speciale, dispozitivele, piesele de schimb si materialele consumabile, prestarea activitatilor de service in perioada de garantie, instruirea si autorizarea personalului Autoritätii Contractante, in conformitate cu obligatiile solicitate prin documentatia de atribuire. Toate autobuzele vor fi produse de acelasi producätor vor fi acelasi model, vor fi fabricate în 2017-2018.
Autobuzele vor indeplini toate conditiile tehnice si de siguranta pentru circulatia pe drumurile publice din Romania respectiv toate directivele, regulamentele si normele elaborate de Comunitatea Europeana care se refera la autovehicule.
Ofertantul va prezenta la data, depunerii ofertelor, copiile marcate conform cu originalul ale documentatiei de omologare a autobuzului, din care sa rezulte ca autovehiculul ofertat este omologat, în categoria M3, cu certificat de omologare de tip emis de catre R.A.R.
In cazul in care autovehiculul ofertat nu detine certificat de omologare de tip eliberat de 'catre R.A.R., ofertantul trebuie sa prezinte, la depunerea ofertelor, dovada faptului ca autovehiculul ofertat detine certificatul de omologare european conform directivelor europene acordat de către o autoritate competentă din statele membre ale Uniunii Europene. Se va prezenta copiile marcate conform cu originalul ale documentatiei de omologare.
Daca la data licitatiei, autobuzele au omologare de tip eliberata de autoritatile competente dintrun stat membru al UE, omologarea de tip de catre RAR a acestora se va efectua de catre ofertantul declarat castigator, de la data semnarii contractului pânä la data primei livrari, pe cheltuiala si riscul säu si fara a afecta graficul de livrare. Autobuzele trebuie sa fie omologate de catre RAR in scopul obtinerii cartii de identitate si a certificatului de inmatriculare. Pentru aceasta ofertantul va include in pret plata tuturor taxelor necesare conform legislatiei romane in vigoare tinind cont cä livrarea se va face DDP la sediul Autoritatii Contractante.
Neobtinerea omologarii de tip emisă de catre RAR in termenul maxim ofertat, va conduce aplicarea de penalităti conform contractului.
1.2. Conformitate cu documentele de standardizare. Autobuzul trebuie sa fie realizat in conformitate cu documentele de standardizare in vigoare, cu reglementarile nationale si internationale privind conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca vehiculele rutiere conform cu prevederile UE stipulate în Regulamentele Directivele Europene.

II.CONDITII TEHNICE ELIMINATORII.

Conditiile tehnice enumerate in tabelul urmator reprezinta conditiile tehnice si de dotare minime obligatorii pentru oferta tehnica. Pentru celelalte conditii stipulate în Caietul de sarcini, achizitorul poate accepta variante echivalente cu conditia ca acestea să ofere performante  caracteristici echivalente sau superioare celor solicitate.
Ofertantii au obligatia ca in cazul in care au neclaritati asupra unei cerinte, sa ceara clarifıcari. in caz contrar, se considera ca toate conditiile tehnice prevazute in caietul de sarcini au fost acceptate.

Crt. DENUMIREA

1 . Toate autobuzele vor fi produse de acelaşi producător, vor fi acelaşi model şi vor fi fabricate în 2017-2018.
2. Fiecare autobuz va detine Certifıcat de omologare de tip RAR sau Certificat de omologare acordat de către autoritate competentă din statele membre ale Uniunii Europene, în categoria M3.
3. Dimensiuni:
Lungimea totala: 11.500 mm — 12.500 mm Latimea maxima (fara oglinzi): 2.600 mm inaltimea totala maxima (cu aer conditionat): 3.300 mm
4. Capacitatea de transport de minimum 90 calatori din care minimum 23 de locuri pe scaune;
5. Caroserie auto ortanta (monococa).
6. Podea complet coborata pe intreaga suprafata a autobuzului la dispozitia calatorilor in picioare (nu sunt permise trepte). Pasagerii se pot aseza pe scaune fara a urca mai mult de o trea ta fata de nivelul odelei.
7. Rampa acces pentru persoane cu dizabilitati.
8. Numar de usi: 3 cu doua foi fıecare, latime minima pentru fıecare usa 1.200 mm. Toate usile trebuie sa fıe echipate cu manere de usi. A doua usa trebuie sa fıe echipata cu o platforma mecanica pentru scaune cu rotile sau carucioare de copii. Inaltimea scarii pentru toate usile nu trebuie sa depaseasca 340 mm, măsurată atunci când autobuzul este gol şi în stare de stationare (fără a utiliza dispozitivul de basculare) - în conformitate cu CE 2001/85 / CE.
9. Ventilatia naturala se va asigura prin ferestrele laterale cu minim 5 geamuri rabatabile sau culisante si cel putin 2 trape de aerisire pe plafon cu deschidere electrica si manuală.
10. Vopsirea exterioara, culoarea, sigla, numarul de inventar si alte inscriptionari necesare se realizează conform cerintelor autoritatii contractante în momentul încheierii contractului.
I I . Motor diesel în patru timpi, montat orizontal sau vertical, în partea din spate a autobuzului, respectând standardele Euro 6
12. Motor controlat electronic, (unitate control electronic al motorului prin CAN multiplex), incluzand diagnoza, control şi refacerea parametrilor.
13. Putere nominală a motorului: minim 240 CP, maxim 320 CP.
14. Motorul va fi compatibil pentru functionarea cu combustibil diesel şi biodiesel conform legislatiei europene.
15. Cutie de viteze automata cu 6+1 viteze, si retarder incorporat. Cutie de viteza controlata electronic, cu diagnoza, controlului si parametrizare prin reteaua CAN multiplex.
16. Axa frontala si axa spate coborata, astfel incat sa asigure podeaua coborata pe intreaga suprafata a autobuzului.
17. Suspensie controlata electronic cu functia de ingenunchiere.
18. Pneuri tubeless, doua roti pe axa fata (cu profil de directie şi urbane) şi patru roti pe axa spate, duble (cu rofıl de tractiune, M+S).
19. Sistem de franare cu discuri (fata si spate).
20. Sistem de franare electronic EBS (antiblocare ABS si antipatinare ASR si cu presiune de franare in functie de sarcina autobuzului si alte functii inglobate).
21. Prezentarea testului SORT 2 pentru modelul de autovehicul ofertat respectand tipul de motor şi de cutie de viteze solicitate. Testul SORT 2 va fi atestat de un organism acreditat în acest sens.
22. Sistem electronic de control al tractiunii si franarii cu diagoza, control si parametrizare prin sistem CAN multiplex.
23. Directie servoastitata hidraulic.
24. Dotarea cu un sistem de aer conditionat format din una sau mai multe unităti de aer conditionat, cu puterea totală de minim 30 kW, care să asigure posibilitatea de reglare a temperaturii şi a debitului de aer, independent pentru salonul de pasageri şi pentru postul de conducere.
25. Sistem auxiliar de preîncălzire al motorului şi de încalzire a salonului independent de functionarea motorului (trebuie sa incalzeasca si daca motorul este oprit), cu puterea totală de minim 30 kW. Unitatea electronică va furniza şi date privind timpul de functionare şi consumul de combustibil.
26. Postul de conducere va fi în varianta închisa (cu cabina), separat de compartimentul călătorilor, cu acces direct din exterior (pe prima foaie a usii 1 ).
27. Reglarea pozitiei volanului sa se realizeze odata cu reglarea bordului sau independent.
28. Scaun şofer neumatic cu amortizor şi re labil.
29. Geam şofer, parbriz şi oglinzi exterioare cu sistem degivrare.
30. Tahograf digital.
31. Sistem de gestiune şi diagnosticare.
32. Sistem informatic de gestiune şi diagnosticare electronicâ a autobuzului (SIGDE) prin reieaua CAN mutiplex, inclusiv software aferent cu functii de comandâ, control parametrizare, transport de date şi diagnosticare sisteme.
33. Sistemul informatic va realiza şi evidentierea consumului de combustibil.
Sistemul va detacta şi alarma golirea rapida de combustibil din rezervor şi deschidere neautorizata a buşonului.
Datele vor fi transmise on-line în aplicatia sistemului de dispecerizare şi se va face localizarea  pe harta a evenimentului.
34. Sistem pentru informare calatori, inclusiv software aferent.
35. Indicatoare traseu exterioare, tip LED-SMD, de culoare alba, multiplexare mai mica de 1:5: frontal (rezolutie de minim 192 x 19 puncte); lateral (rezolutie de minim 128 x 19 puncte Y, spate (rezolutie de minim 32 x 19 puncte); raster de maxim 10 mm. Afışajul interior: va fi de tip LED, de culoare albâ, va afışa numele statiei şi eventual conexiuni cu alte linii de transport; rezolutie de minim 96 x 8 puncte, raster de maxim 8 mm.
36. Dotarea fıecârui autobuz cu 4 validatoare electronice, pentru validarea biletelor de hârtie. Validatoarele vor fi corespunzatoare tichetelor de calatorie actuale (hârtie offset), cu imprimare cu cerneala, cu comanda de schimbare a datelor de la conducatorul auto prin intermediul echipamentului îmbarcat de dispecerizare. Numarul caracterelor imprimate pe tichet va fi de minimum 14.
Sesizarea introducerii tichetului în validator va fi de tip fotoelectric (exclus sistem cu microcontacte). Carcasa va fi antivandalism. Masinile vor fi cablate pentru sistem ticketing.
37. Autobuzele vor fi dotate cu echipamente îmbarcate pentru dispecerizare, cu rol de preluare de date şi de localizare care sa faciliteze transmiterea acestora catre sistemul existent de management flota al beneficiarului. Realizeazâ interfata între conducatori de vehicule şi dispecerii care gestioneazâ întregul sistem de monitorizare a vehiculelor. Echipamentul trebuie sa fıe compatibil cu aplicatia software deja existenta la beneficiar. Se admite si fumizarea unui solutii de management flota/dipecerizare echivalente care sa integreze toate autovehiculele flotei beneficiaului.
38. Dotare cu echipament de supraveghere video a autobuzului atât la exterior cât şi la interior, inclusiv software aferent.
39. Dotarea cu doua ecrane informative LCD-TFT, cu digonala de minim 19 inch, antvandalism, rezolutie minim 1440x900 pixeli, montate în sptele cabinei soferului si la mijlocul salonului.
40. Dotare cu SDV-uri şi soft-uri specifice conform manualului de intretinere şi reparatii, necesare executarii lucrarilor de diagnosticare, reglaje, întretinere, reparatii, atât pentru autobuz ca ansamblu cât si pentru componentele si sistemele acestuia.
41. Scolarizarea si acreditarea personalului autoritatii contractante pentru efectuarea operatiunilor de intretinere si garantie.
42. Asigurarea de piese de schimb, materiale, uleiuri, consumabile, etc., pentru mentenanta planificata, care trebuie înlocuite, conform manualului de întretinere, pentru toată perioada de garantie ofertată. Manopera este asigurată de către achizitor.
43. Remedierea defectiunilor constatate în perioada de garantie, de cätre furnizor, la sediul achizitorului, sau la un service agreat de furnizor atunci când defectiunile sunt complexe. Furnizorul asigurä piesele de schimb, materialele, manopera transportul, după caz, pentru defectiunile constatate în perioada de garantie ofertatä.
44. Furnizorul va livra, cu titlu gratuit, piesele de schimb pentru necesități nepreväzute în scopul evitării imobilizärilor autobuzelor, conform liste prezentate în caietul de sarcini.
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

22/3/2018, 13:17
Au fost depuse 2 oferte la licitatia organizata de Primaria Ploiesti, in valoare de peste 10 milioane de euro


Adrian Dobre a declarat, în exclusivitate pentru Ziarul de Ploiești, că pe 21 martie au fost depuse ofertele la licitația organizată de Primăria Ploiești, pe SEAP, pentru achiziționarea a 50 de autobuze noi. Valoarea totală a acestei investiții depășește, conform estimărilor, suma de 10 milioane de euro.

Cele două oferte au fost depuse de reprezentanțele din România ale unor cunoscute companii internaționale.

Primăria Ploiești a estimat valoarea fiecărui autobuz la 207.000 euro (cu TVA inclus) și a cerut ca acestea să aibă motor Diesel Euro VI, podea joasă și aer condiționat.

Urmează ca administrația locală să analizeze ofertele și să decidă asupra câștigătorului.

Prețul reprezintă 70% din criteriile de acordare, iar consumul autobuzelor, impactul operațional energetic și de mediu, ca și perioada de garanție – câte 10% fiecare.

Cu siguranță, însă, că va urma o contestație din partea firmei care va pierde contractul, dată fiind valoarea și interesul.

Autobuzele vor fi cumpărate de Primăria Ploiești, dar operate de SC Transport Călători Express SA, societatea care are ca acționar majoritar Consiliul Local.

http://www.zdp.ro/au-fost-depuse-2-oferte-la-licitatie-organizata-de-primaria-ploiesti-in-valoare-de-peste-10-milioane-de-euro.html
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

27/3/2018, 18:24
Date de identificare ale ofertantilor

DATE IDENTIFICARE OFERTANTI
LICITATIE DESCHISA ACORD-CADRU DE PRODUSE 50 DE AUTOBUZE NOI, DIESEL EURO VI

Nr. crt Denumire ofertant/subcontractant Date identificare ofertant/subcontractant

1. S.C Mercedes Benz Romania S.R.L.
Operatorul economic s-a inscris ca participant la procedura de atribuire in SEAP, fara a depune DUAE si Propunerea tehnica in Sectiunile dedicate in SEAP

2. S.C GD Bus GmbH
Operatorul economic s-a inscris ca participant la procedura de atribuire in SEAP, fara a depune DUAE si Propunerea tehnica in Sectiunile dedicate in SEAP

3. S.C. BMC TRUCK&BUS S.A.
adresa:Com. Ciorogarla, strada Soseaua Bucuresti, nr.24, judet Ilfov, cod postal 077055
Cod fiscal:RO 14442959
Certificat de inregistrare:J23/190/2002 tel.07213503671, fax:0213503678
e-mail:office@mncromanai.ro, Persoana de contact:Tudor Marian
Tert sustinator
S.C. J.T.GRUP OIL S.R.L.
adresa:Navodari,strada M10, nr.0-A, judet Constanta,Cod postal 905701 Cod fiscal:RO 14162177,
Certificat de inregistrare:J 13/2069/2010 Tel :0241766366 e-mail:office@jtgroup.ro
Persoana de contact:Dub1ea Andrea Elena

4.  S.C. ANADOLU AUTOMOBIL ROM
S.R.L. adresa: Com. Ciolpani, Soseaua Bucuresti-Ploiesti, nr.110, judetul Ilfov, cod postal 077050
Cod fiscal:RO 13610337,
Certificat de inregistrare:J 23/1349/2006 Tel :0212668300, 0212668309, 0212668634 fax 0212668329
e-mail:office@isuzu.com.ro Persoana de contact:Pesu Maria Magdalena

Asadar cei 2 ofertanti ramasi inscrisi la licitatie sunt cei de la BMC cu modelul EURO BUS DIAMOND si ANADOLU cu modelul ISUZU CITIPORT.


www.e-licitatie.ro
avatar
PREZIOSO
Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Stiri.Noutati

7/6/2018, 12:10


Primarul Adrian Dobre a anunțat finalizarea licitației privind achiziția a 50 de autobuze diesel. Luni, 4 iunie, a fost finalizată procedura de evaluare a ofertelor, iar timp de 10 zile vor fi aşteptate eventuale contestaţii. Edilul estimează că dacă totul decurge normal, la finalul lunii ar putea semnat contractul.

Oferta câștigătoare este de aproximativ 38 de milioane de lei plus TVA, iar licitația a pornit de la prețul de 50 de milioane de lei. La licitație au participat două societăți.
Primăria Ploieşti a finalizat licitaţia pentru achiziţia de autobuze noi

„În cursul zilei de ieri s-a terminat procedura de evaluare a ofertelor pe mijloacele de transport şi s-au trimis notificări cu privire la rezultatul procedurii de evaluare către operatorii care au participat. Acum intrăm în perioada celor zece zile de potenţiale notificări sau eventuale contestaţii. Dacă nu sunt contestaţii probabil că la sfârşitul lunii vom avea şi contractul semnat. Oferta este de aproximativ 38 de milioane de lei plus TVA. Licitaţia a început de la 50 de milioane de lei şi oferta câltigătoare este de 38 de milioane de lei“, a declarat Adrian Dobre, primarul Ploieştiului.

Primarul a mai precizat că au început demersurile pentru atragerea de fonduri europene cu scopul modernizării transportului public în Ploieşti.

„Am semnat şi contractual pentru realizarea studiului de oportunitate şi modificare a contractului de delegare pentru serviciul de transport public. Avem un termen extrem de redus pentru realizarea studiului de oportunitate care ne permite începând cu luna iulie să depunem proiectele pe fonduri europene. Începând din una iulie vom da drumul la primele proiecte, fără să mai aşteptăm semnarea contractelor de finanţare. Facem aceste demersuri înainte, astfel încât, atunci când avem contractul de finanţare semnat să ne aflăm într-o fază înaintată cu partea de licitaţie şi să putem implementa imediat proiectele respective“, a explicat Dobre.

Sursa: http://www.telegrama.ro/administratie/item/70304-primaria-ploiesti-a-finalizat-licitatia-pentru-achizitia-de-autobuze-noi.html
avatar
PREZIOSO
Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Stiri.Noutati

7/6/2018, 12:11
Se vor aduce etapizat cele 50 autobuze, pe parcursul a 2 ani
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

7/6/2018, 16:49
Da,anul acesta si la anul.
Maxim 15 anul asta...restul 35 la anul.
Continut sponsorizat

Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții - Pagina 3 Empty Re: Autobuze Diesel: Știri. Noutăți. Discuții

Sus
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum