TransPloiesti
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

In jos
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

5/12/2012, 22:25
Dupa cum spuneam, acum cateva zile am observat ca pe #5907 exista un nou tip de taxator. Ady ne-a informat ca si #5906 impreuna cu #5920 au asemenea instalatie. Astazi am observat ca un ziar a "aflat" si a publicat stirea.
Personal, cred ca acest sistem poate ajuta extraordinar de mult R.A.T.P.-ul deoarece faciliteaza calatorul de zi cu zi si nu numai. Calatorul isi poate achizitiona din orice punct ( asta daca vor fi implementate automate in fiecare statie ) cartelele si astfel nu se mai poate plange ca "Aaa.. Dar eu nu am avut de unde sa imi iau bilet". Un astfel de sistem ar fi binevenit pe multe dintre traseele regiei, precum 2, 5, 22, 101. Insa trebuie sa fim atenti, sistemul trebuie sa fie foarte clar. Intr-un mesaj am specificat faptul ca acesta trebuie sa fie extrem de clar, simplu si sa reuseasca sa primeasca aprobarea tuturor varstelor. Tinerii cred ca ar fi primii care ar aproba, precum si cei de varsta mijlocie, dar trebuie sa intelegem ca nu toti sunt specialisti in IT si trebuie ca sistemul sa se adapteze la orice grup de varste.
Un alt punct important ar fi acela in care calatorii isi pot incarca aceste cartele cu ajutorul cardului bancar ori cu ajutorul telefonului printr-un SMS, precum si o aplicatie in care omul isi poate vedea cate calatorii mai are (aici ar mai fi o idee: automatul atunci cand iti elibereaza cartela sa iti dea si un cont in care tu sa iti vezi calatoriile ramase)
Ar putea exista 3 tipuri de cartele:
- cartela in care iti poti cumpara cate calatorii vrei, nu cu o/doua calatorie/calatorii;
- cartela cu abonament pe o zi (evident, pe toate traseele);
- cartela cu abonament pe 1 traseu / 2 trasee / toate traseele.
avatar
Adrian.B
Vizitator

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

5/12/2012, 22:39
Catalin.C a scris:precum si o aplicatie in care omul isi poate vedea cate calatorii mai are

M-am jucat putin pe Taxator  :D .. ma  refer ca acel ecran este touch-screen si iti permite sa vizualizezi suma pe care o ai pe card ! Voi reveni in scurt timp cu imagini si poate un videoclip  :D
Andreea684
Andreea684
Mesaje : 101
Data de inscriere : 07/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Baicoi

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

1/1/2013, 13:42
Chiar imi place ideea. In sfarsit, a ajuns si prin Ploiesti asa ceva
Abia astept sa fie puse in toate vehiculele Acum cateva zile am avut placerea de a vedea "minunatia". Sper sa nu fie ceva complicat, ca deja cade...
Ionut98
Ionut98
Moderator
Mesaje : 148
Data de inscriere : 03/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

1/1/2013, 13:48
De cand asteptam Insa totul e sa nu inceapa toata chestia asta cu "prea multi bani, se strica, bla-bla" etc. Atunci sa vezi
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty La Iasi se poate investi in modernizare RATP-ului la Ploiesti ne mai gandim?

8/1/2013, 11:17
Publicat în Vineri, 04 Ianuarie 2013 13:45 | Scris de Sorin URSAN
Domnule primar, stim ca va este greu si ca timpul dumneavoastra este limitat, dar noi cei de la www.incomodph.ro cat si ploiesteni va rugam sa va mai "aruncati" ochii si prin "curtile" vecinilor. Iar, cum marinimia dumneavoastra nu poate, uite ca noi va aducem la cunostinta faptul ca cei de la RATP Iasi, cu o investitie minima, imbunatateste relatia client/calator - regie. In urma cu o luna de zile RATP Iasi, a introdus serviciul „biletul cumparat prin SMS, valabil o ora”. Recent, reprezentantii regiei au contabilizat numarul iesenilor care au apelat la aceasta modalitate pentru achizitia tichetelor de calatorie. „Din data de 10 decembrie, cand RATP Iasi a pus in vanzare bilete cu o calatorie si bonamente pentru o zi prin intermediul SMS s-au cumparat aproximativ 1.400 de bilete, dintre care 1.216 in luna decembrie 2012 si 148 in 2013. Cat priveste abonamentele pentru o zi, s-au vandut 187 in decembrie 2012 si 17 in 2013”, a spus presei iesene Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al regiei. Noua modalitate de achizitionare a biletelor de calatorie a fost dezvoltata in colaborare cu firma Simplus din Bucuresti. Un bilet simplu costa 0,45 euro, iar abonamentul pe o zi 1,50 euro, cu TVA inclus. „Practic, sunt preturi identice cu tarifele de la tonete, de 1,9 lei, respectiv 6 lei. Atat doar ca utilizatorii au de platit si pretul unui SMS obisnuit”, mai spun reprezentantii RATP. In cazul, biletului cu o calatorie, marele avantaj este ca pentru 1,9 lei, ieseanul poate calatori o ora pe un singur traseu. Daca si administratia ploiesteana o sa "infieze" aceasta metoda inedita, cu siguranta vor creste si veniturile celor de la RATP. Detalii pentru cei din fruntea Administratie Publice Locale si pe cei de la RATP la adresa de internet http://www.ratp-iasi.ro/sms1.html.
Sursa: http://www.incomodph.ro/media-incomod/social/2281-la-iasi-se-poate-investi-in-modernizare-ratp-ului-la-ploiesti-ne-mai-gandim
avatar
Adrian.B
Vizitator

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

8/1/2013, 14:42
Catalin.C a scris:Publicat în Vineri, 04 Ianuarie 2013 13:45 | Scris de Sorin URSAN
Domnule primar, stim ca va este greu si ca timpul dumneavoastra este limitat, dar noi cei de la www.incomodph.ro cat si ploiesteni va rugam sa va mai "aruncati" ochii si prin "curtile" vecinilor. Iar, cum marinimia dumneavoastra nu poate, uite ca noi va aducem la cunostinta faptul ca cei de la RATP Iasi, cu o investitie minima, imbunatateste relatia client/calator - regie. In urma cu o luna de zile RATP Iasi,  a introdus serviciul „biletul cumparat prin SMS, valabil o ora”. Recent, reprezentantii regiei au contabilizat numarul iesenilor care au apelat la aceasta modalitate pentru achizitia tichetelor de calatorie. „Din data de 10 decembrie, cand RATP Iasi a pus in vanzare bilete cu o calatorie si bonamente pentru o zi prin intermediul SMS s-au cumparat aproximativ 1.400 de bilete, dintre care 1.216 in luna decembrie 2012 si 148 in 2013. Cat priveste abonamentele pentru o zi, s-au vandut 187 in decembrie 2012 si 17 in 2013”, a spus presei iesene Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al regiei. Noua modalitate de achizitionare a biletelor de calatorie a fost dezvoltata in colaborare cu firma Simplus din Bucuresti. Un bilet simplu costa 0,45 euro, iar abonamentul pe o zi 1,50 euro, cu TVA inclus. „Practic, sunt preturi identice cu tarifele de la tonete, de 1,9 lei, respectiv 6 lei. Atat doar ca utilizatorii au de platit si pretul unui SMS obisnuit”, mai spun reprezentantii RATP. In cazul, biletului cu o calatorie, marele avantaj este ca pentru 1,9 lei, ieseanul poate calatori o ora pe un singur traseu. Daca si administratia ploiesteana o sa "infieze" aceasta metoda inedita, cu siguranta vor creste si veniturile celor de la RATP. Detalii pentru cei din fruntea Administratie Publice Locale si pe cei de la RATP la adresa de internet http://www.ratp-iasi.ro/sms1.html.
Sursa: http://www.incomodph.ro/media-incomod/social/2281-la-iasi-se-poate-investi-in-modernizare-ratp-ului-la-ploiesti-ne-mai-gandim

Cea mai mare prostie !
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

8/1/2013, 14:44
De ce?
avatar
asavu16
Mesaje : 193
Data de inscriere : 07/09/2012
Varsta : 25

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Taxatoarele pentru cartele

8/1/2013, 19:08
Hai,unde pot gasi si eu niste imagini cu noile taxatoare daca se poate!Multumesc!
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

8/1/2013, 21:41
Ai imagini cu ele la topicul "Troleibuzele Neoplan N6121"
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

8/1/2013, 22:06
Poftim
Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Sdc12086
avatar
Adrian.B
Vizitator

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

8/1/2013, 22:21
TramsBUS a scris:Noile taxatoare (acesta din sectiunea A a lui #920 )  :D

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Img0184to
avatar
asavu16
Mesaje : 193
Data de inscriere : 07/09/2012
Varsta : 25

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Thanks!!

9/1/2013, 10:07
Multumesc frumos!
avatar
asavu16
Mesaje : 193
Data de inscriere : 07/09/2012
Varsta : 25

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

10/1/2013, 11:28
Ma intreb daca o sa se scumpeasca preturile.Si daca o sa se scumpeasca si amenda!
Dar sincer sa fiu ar fii bine sa se scumpeasca putin si amenda!Cel putin autobuzele astea merg pe ceva!
avatar
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

8/4/2013, 17:47
Biletele si cardurile vor inlocui abonamentele pensionarilor ploiesteni pentru transportul in comun gratuit

Marime text (Luni, 8 aprilie 2013)
La toamnă, municipalitatea ploieşteană vrea să introducă pe mijloacele de transport în comun sistemul de ticketing ce va permite o evaluare exactă a numărului de călătorii efectuate de locuitori, dar, mai ales, de către pensionari, pentru care primăria suportă costul abonamentelor.
Primăria a prevăzut, în proiectul de buget din acest an, suma de 30.000 mii de lei la capitolul „Subvenţie pentru RATP”, cu aproximativ patru milioane de lei mai mică decât cea de anul trecut, deoarece „Vrem ca, până în toamna acestui an, să introducem acel sistem de ticketing care să ne permită o evaluare corectă vizavi de serviciile gratuite păstrate pentru pensionari. Lor nu le vom lua dreptul de a circula gratuit pe mijloacele de transport în comun. În acest moment, se întâmplă un lucru la limita legii. Primăria municipiului Ploieşti plăteşte Regiei Autonome de Transport Public Local abonamente pentru aproape 63.000 de pensionari. Abonamentele se facturează de către RATP, indiferent dacă aceştia circulă sau nu cu mijloacele de transport public, astfel încât plătim, în fiecare an, suma de 34 de miloane de lei şi nu avem o evidenţă clară dacă pensionarii circulă sau nu cu aceste mijloace de transport în comun. Mai mult decât atât, există o chestiune care nu a fost lămurită din punct de vedere fiscal: RATP facturează către Primărie contravaloarea unui abonament lunar pe toate traseele la o sumă inferioară costului acestuia. Acest lucru este considerat de către Fisc şi de către Ministerul de Finanţe ca un lucru nelalocul lui şi încearcă să ne calculeze, pe cale de consecinţă, impozite şi taxe pe care le datorăm pentru diferenţa dintre preţul real şi preţul de achiziţie. Ca urmare, pentru a preveni eventuale nereguli, vom încerca să implementăm sistemul de ticketing”, a precizat primarul Iulian Bădescu, la dezbaterea proiectului de buget pe 2013.
Sistemul va putea funcţiona cu bilete, dar şi cu carduri, iar primăria va afla, în orice moment, câţi călători s-au urcat într-un autobuz sau tramvai, unde s-au urcat, unde coboară şi va putea face un calcul de eficienţă a traseelor din oraş. De asemenea, va exista o evidenţă foarte clară a pensionarilor care circulă cu mijloacele de transport în comun şi a numărului de călătorii pe care aceştia le efectuează lunar. „Sper ca, în toamna acestui an, fiecare dintre pensionarii municipiului Ploieşti să beneficieze de un card pe mijloacele de transport public în comun, prin care să valideze călătoriile, iar noi să plătim către RATP contravaloarea călătoriilor efectuate în mod gratuit de către ei”, a mai menţionat edilul.
A.M.

Sursa: http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/136115/biletele-si-cardurile-vor-inlocui-abonamentele-pensionarilor-ploiesteni-pentru-transportul-in-comun-gratuit

Andreea684
Andreea684
Mesaje : 101
Data de inscriere : 07/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Baicoi

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

22/4/2013, 10:04
Sper ca din toamna sa putem circula cu ajutorul cartelelor. Ma gandesc ca poate de data asta nu va fi decat o promisiune...
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

26/6/2013, 00:24
Astazi se discuta acest proiect. Ramane de vazut ce se va intampla, insa intentia ( care conteaza :lol: ) este de a implementa acest sistem si in Ploiesti
avatar
Adrian.B
Vizitator

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

20/8/2013, 21:38
Acum au schimbat partea din fata a taxatoarelor si poti composta si biletul !
avatar
asavu16
Mesaje : 193
Data de inscriere : 07/09/2012
Varsta : 25

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

5/10/2013, 18:52
Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Cxrr10
avatar
Adrian.B
Vizitator

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

12/12/2013, 21:02
Toate cititoarele de carduri au fost demontate de pe cele 3 troleibuze !
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

6/2/2014, 12:58
Se pare că la Oradea se poate...

Cum validați cardul de călătorie OTL în zona metropolitană

OTL informeaza modalitatea de validare corecta a cardurilor de calatorie in zona metropolitana.

”Validarea cardurilor de călătorie tip abonament valabil pe o singură linie se va efectua prin menţinerea cardului în zona de citire a acestuia. Pentru alte linii, afişate pe validator, în cazul abonamentelor combinate, călătorul va atinge, înainte de validare, butonul “Validare Tronson Comun” de pe ecranul acestuia.
Validarea corectă va fi semnalată printr-un mesaj sonor scur urmat de mesajul “Validat” pe fond verde pe ecranul validatorului,” se arată în comunicatul de presă emis de OTL.

Reamintim ca OTL a introdus curse regulate spre Borș și Sânmartin de la începutul anului 2014.

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? E-ticketing

http://www.bihon.ro/cum-validati-cardul-de-calatorie-otl-in-zona-metropolitana/1380380
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Din nou, Clujul ne arată că se poate!

10/9/2015, 14:46
Era ceva de așteptat. După flota nouă de vehicule, după atâtea proiecte minunate, se pare că a venit timpul ca clujenii să fie taxați conform unui oraș european modern.

__________________________________________________________

Sistemul modern de ticketing din Cluj-Napoca intră în funcțiune
De către Cristina - Sep 8, 2015 din Cluj | Sursa articol: www.bunadimineata.ro

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Autobu10
Sursă Foto:Emil Boc (Facebook)

Sistemul modern de ticketing va intra în funcțiune treptat, începând din data de 9 septembrie 2015, până la sfârșitul lunii octombrie. Noul sistem de eliberare al biletelor și al abonamentelor a costat 26 milioane lei, cu TVA, bani proveniți din fonduri europene.

Anunțul intrării în funcțiune a sistemului de ticketing a fost făcut săptămâna trecută de primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc. Acesta a afirmat că cele 61 de automate vor fi date în folosință treptat.

„Am încheiat recepționarea utilajelor, aparatelor, dotărilor din sistemul de ticketing. În luna septembrie, cele 61 de automate vor fi date în folosință treptat. Primul automat va funcţiona în stația Someșul de pe bulevardul 21 Decembrie, începând cu data de 9 septembrie, iar în zilele următoare se vor pune în funcțiune şi restul automatelor, circa două-trei pe zi, astfel încât pe parcursul lunilor septembrie şi octombrie toate automatele pentru vânzarea biletelor vor fi în funcțiune”, a afirmat Emil Boc. „Aparatele sunt supravegheate video, sper să nu fie vandalizate”, a mai adăugat primarul municipiului Cluj-Napoca.

Cât costă un bilet și un abonament?

Odată cu intrarea în funcțiune a noului sistem de ticketing se vor modifica și prețurile biletelor și abonamentelor. Astfel, conform unei hotărâri de consiliu local, aprobată în luna iulie, tarifele pentru transportul în comun în oraș vor fi următoarele:

– un bilet urban pe orice linie, valabil 30 de minute – 2 lei

– un bilet urban pe orice linie, valabil 60 de minute – 4 lei

– un abonament pe toate liniile, valabil 24 de ore – 13 lei

– un abonament pe toate liniile, valabil 72 de ore – 23 lei

– un abonament lunar nominalizat, valabil 60 de călătorii – 60 lei

– un abonament lunar nominalizat, valabil 120 de călătorii – 84 lei

Aceste abonamente se adaugă celor existente deja în cadrul Companiei de Transport Public (CTP) din Cluj.

În ceea ce privește cardurile de călătorie, conform primarului Emil Boc, acestea vor putea fi achiziționate de către cetățeni abia în luna octombrie.

„Din luna octombrie, începe şi vânzarea cardurilor nenominale, de la automate. Aceasta înseamnă că o persoană poate să își cumpere un card nenominal pe care să încarce o sumă de bani cu care să circule o oră, două ore, o zi şi să folosească sistemul de card în tot orașul pentru a circula cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul. Din noiembrie se vor deschide toate centrele de vânzare pentru carduri nominale şi care vor înlocui actualele legitimații de călătorie din carton. Aceste centre vor fi în număr de șapte şi vor fi deschise pe parcurs”, a mai spus Boc.

Timp de un an de zile sistemul de ticketing va funcționa în paralel cu cel clasic.

În prezent, pe lângă casele de bilete din stațiile de autobuz, bilete se pot cumpăra și printr-un SMS la numărul 7479 în care trebuie precizat numărul liniei și tipul transportului – urban, metropolitan sau mixt – sau durata curselor. Prin SMS se pot achiziționa și abonamente valabile o zi pe toate liniile de transport urbane și metropolitene ale Companiei de Transport Public (CTP) Cluj.
Cristian P
Cristian P
Moderator
Mesaje : 995
Data de inscriere : 30/09/2013
Localizare : Ploiesti

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

28/7/2018, 11:01
Toate autobuzele, tramvaiele şi troleele din Ploieşti vor avea cititoare de carduri bancare

Pe lângă biletele şi abonamentele clasice, achiziţionate de la tonete, chioşcuri de ziare sau automate, şi plata prin SMS, călătorii care utilizează mijloacele de transport în comun din Ploieşti vor avea la dispoziţie, în curând, o nouă metodă de plată. Conducerea Transport Călători Express Ploieşti anunţă că, în maxim două luni, toate autobuzele, tramvaiele şi troleibuzele societăţii vor fi dotate cu dispozitive pentru citirea cardurilor bancare, în baza unui parteneriat cu o instituţie bancară care va suporta cea mai mare parte a costurilor aferente acestei investiţii.

Cititoarele de carduri vor fi instalate în toate mijloacele de transport public ale operatorului, a anunţat directorul TCE Ploieşti, Alexandri Nicolae. Acesta a precizat că proiectul este derulat în parteneriat cu divizia de retail a BCR, care va suporta mare parte din costuri, urmând ca firma de transport ploieşteană să se ocupe doar de cablarea acestor dispozitive. Tariful suportat de călători va fi cel standard, de 2 lei pe călătorie, iar pentru fiecare bilet achiziţionat prin această metoră banca va primi un comision din partea TCE, similar celui folosit în cazul chioşcurilor sau tonetelor de unde se pot cumpăra bilete clasice.

"În maxim două luni, în toate cele 140 de autobuze funcţionale, 22 de tramvaie şi 18 troleibuze vor exista cititoare de carduri bancare. Practic, prin afişarea cardului, se reţine contravaloarea unui bilet de călătorie şi se emite o chitanţă, care poate fi prezentată în cazul unui control. Călătorul va plăti un tarif de doi lei, iar comisioanele vor fi suportate de societate. Această investiţie se va realiza în parteneriat cu BCR, care va încasa un comision de 5% din fiecare tranzacţie, exact cum primesc şi cei care vând biletele noastre la chioşcuri. În contrapartidă pentru comisioane, ei fac cea mai mare parte a investiţiei, noi ne vom ocupa doar de partea de cablaje", a declarat, joi, directorul Transport Călători Express Ploieşti, Alexandri Nicolae.

http://www.telegrama.ro/administratie/item/71556-toate-autobuzele,-tramvaiele-si-troleele-din-ploiesti-vor-avea-cititoare-de-carduri-bancare.html
Continut sponsorizat

Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ? Empty Re: Cartele pentru Ploiesti - necesitate sau fita ?

Sus
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum