KT4D(C) si KT4DM
+20
Andrei99
marescosmin
Andrei Ionut
Titel
Irimia Rares
Adrian.B
Catalin.C
BogdanPetrini
Alin.Alex
PREZIOSO
Charger
cocktail
asavu16
VideoStudio Ploiesti
jayjay13
Iasmin
TheBoss
Ionut98
Bogdan Costin
stefan_98
24 participanți
27.03.2014
30/3/2014, 12:02
27.03.2014
30/3/2014, 12:02
27.03.2014
30/3/2014, 12:03
Re: KT4D(C) si KT4DM
11/5/2014, 13:40
Un scurt pasaj referitor la modernizarea produsă tramvaielor TATRA KT4D, devenind astfel KT4DM: „ Primul tramvai modernizat fundamental al societății de transport în Potsdam a fost la 15 decembrie 1992. Până la sfârșitul anului 1995, toate Tatrele din Potsdam sunt reproiectate de tip KT4DM atât pentru confortul pasagerilor, cât și pentru reducerea a costurilor. ”
Tramvaiul #101 - primul tramvai modernizat în Potsdam, aflat azi în curtea depoului SC Transport Călători Express SA Ploiești ( fosta RATP ). Foto: George Radke
Tramvaiul #101 - primul tramvai modernizat în Potsdam, aflat azi în curtea depoului SC Transport Călători Express SA Ploiești ( fosta RATP ). Foto: George Radke
Re: KT4D(C) si KT4DM
27/5/2014, 07:23
Așa cum am mai spus, 10 tramvaie ( #100 - #106 + alte 3 tramvaie „ clasice ” ) vor avea parte de o reparație capitală serioasă + cosmetizări. Nu putem vorbi de o modernizare, însă vor fi puțin modificate.
#100 a fost decolantat și astăzi / mâine va fi vopsit, i s-a înlocuit podeaua, boghiurile au fost vopsite, reparațiile fiind mai avansate decât la #105.
#105 este și el în reparații, astfel că la el se lucrează la boghiuri, tot azi sau mâine vor fi vopsite și ele.
#102 va fi și el reparat, având nevoie doar de bandaje. Din câte am înțeles, va fi printre ultimele reparate.
În special, se lucrează la restaurarea celor 2 tramvaie de epocă ( vagon motor + remorca ). În 2-3 săptămâni sunt gata axele.
Oamenii de acolo fac eforturi uriașe pentru a putea salva tramvaiele. Fondurile întârzie să apară, deci lucrările la tramvaie sunt îngreunate. Respect pentru acei oameni care transformă din job pasiune.
#100 a fost decolantat și astăzi / mâine va fi vopsit, i s-a înlocuit podeaua, boghiurile au fost vopsite, reparațiile fiind mai avansate decât la #105.
#105 este și el în reparații, astfel că la el se lucrează la boghiuri, tot azi sau mâine vor fi vopsite și ele.
#102 va fi și el reparat, având nevoie doar de bandaje. Din câte am înțeles, va fi printre ultimele reparate.
În special, se lucrează la restaurarea celor 2 tramvaie de epocă ( vagon motor + remorca ). În 2-3 săptămâni sunt gata axele.
Oamenii de acolo fac eforturi uriașe pentru a putea salva tramvaiele. Fondurile întârzie să apară, deci lucrările la tramvaie sunt îngreunate. Respect pentru acei oameni care transformă din job pasiune.
Re: KT4D(C) si KT4DM
30/5/2014, 14:33
#ExclusivTransPloiești
După cum spuneam, tramvaiele sunt în curs de reparație. Felicitări angajaților TCE Ploiești pentru pasiunea lor ce depășește de multe ori serviciul. Avem:
#100 - urmează vopsirea totală, după ce a avut parte de cosmetizări și reparații ( și încă mai are nevoie ):
#101
#105
După cum spuneam, tramvaiele sunt în curs de reparație. Felicitări angajaților TCE Ploiești pentru pasiunea lor ce depășește de multe ori serviciul. Avem:
#100 - urmează vopsirea totală, după ce a avut parte de cosmetizări și reparații ( și încă mai are nevoie ):
#101
#105
Re: KT4D(C) si KT4DM
21/6/2014, 01:47
In aceasta seara discutam despre:
#101:
- s-a dat tot jos din interior, se inlocuieste linoleumul, podeaua.
#105:
- in data de 12.06 sa dat tot din el ( canapele, instalatia de incalzire ), astfel ca va fi schimbata podeaua si se va aspira partea electrica;
- in data de 18 a acestei luni au fost vopsite boghiurile.
#100 asteapta vopsirea si se lucreaza la interior. Fiind perioada concediilor, forta de munca a fost diminuata.
Din propunerile mele, au fost bine-venite urmatoarele:
- instalarea aripioarelor ( acelor tablite de deasupra ):
( sursa foto: www.tram2000.de )
- schimbarea tabelelor cu unele pe LED ( desigur, daca vor fi fonduri ), precum si schimbarea sistemului de iluminat ( desi cel actual este foarte bun );
- nu are rost sa vorbim de cosmetizarea lor precum cea realizata de craioveni deoarece pentru noi ar implica fonduri si asa insuficiente, asa ca ne vom baza pe cosmetizari interioare; ne-am gandit la instalarea capacelelor din zona boghiurilor, insa este ceva mai dificil avand in vedere ca este o bobina pentru frinare, iar in curba se inclina, astfel ca nu se poate acoperi .
- montarea de aparate de compostat noi ( lucru ce trebuia realizat inca de la achizitionarea tramvaielor );
- daca va fi posibil, se va incerca repararea unor butoane ale usilor, astfel incat sa fie din nou folosite.
De asemenea, am propus si schimbarea schemei de vopsire, realizand cateva planse:
1. Vopsirea in zona geamurilor astfel incat sa dea un aspect placut, de unitate, precum geamurile ar fi aplicate.
2. Schema V3A-ului:
3. Schema alb + galben:
4. Schema VIP "modernizata"
5. Schema veche:
6. " Furia Rosie "
7. Schema in galben:
8. Iar pe aceasta este imposibil sa nu o stiti:
#101:
- s-a dat tot jos din interior, se inlocuieste linoleumul, podeaua.
#105:
- in data de 12.06 sa dat tot din el ( canapele, instalatia de incalzire ), astfel ca va fi schimbata podeaua si se va aspira partea electrica;
- in data de 18 a acestei luni au fost vopsite boghiurile.
#100 asteapta vopsirea si se lucreaza la interior. Fiind perioada concediilor, forta de munca a fost diminuata.
Din propunerile mele, au fost bine-venite urmatoarele:
- instalarea aripioarelor ( acelor tablite de deasupra ):
( sursa foto: www.tram2000.de )
- schimbarea tabelelor cu unele pe LED ( desigur, daca vor fi fonduri ), precum si schimbarea sistemului de iluminat ( desi cel actual este foarte bun );
- nu are rost sa vorbim de cosmetizarea lor precum cea realizata de craioveni deoarece pentru noi ar implica fonduri si asa insuficiente, asa ca ne vom baza pe cosmetizari interioare; ne-am gandit la instalarea capacelelor din zona boghiurilor, insa este ceva mai dificil avand in vedere ca este o bobina pentru frinare, iar in curba se inclina, astfel ca nu se poate acoperi .
- montarea de aparate de compostat noi ( lucru ce trebuia realizat inca de la achizitionarea tramvaielor );
- daca va fi posibil, se va incerca repararea unor butoane ale usilor, astfel incat sa fie din nou folosite.
De asemenea, am propus si schimbarea schemei de vopsire, realizand cateva planse:
1. Vopsirea in zona geamurilor astfel incat sa dea un aspect placut, de unitate, precum geamurile ar fi aplicate.
2. Schema V3A-ului:
3. Schema alb + galben:
4. Schema VIP "modernizata"
5. Schema veche:
6. " Furia Rosie "
7. Schema in galben:
8. Iar pe aceasta este imposibil sa nu o stiti:
- cocktail
- Mesaje : 9
Data de inscriere : 04/02/2014
Risipă de bani
21/6/2014, 15:16
Mai are rostu să le repare? Mirosu din ele mai iese? Nu găsesc ei altele noi la prețuri mai accesibile? Nu neapărat din cele moderne..
- Ionut98Moderator
- Mesaje : 148
Data de inscriere : 03/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti
Re: KT4D(C) si KT4DM
21/6/2014, 15:51
Da, mai are rost. Eu unul sunt satul de alte rable. Si acum imi aduc aminte de Catalin cat se impotrivea sa fie aduse acele autobuze. Acestea vor fi reparate si cosmetizate pana cand vor veni altele NOI.
- Charger
- Mesaje : 7
Data de inscriere : 19/02/2014
Re: KT4D(C) si KT4DM
22/6/2014, 19:10
Si in Cluj sunt tramvaie identice care circula exceptional pe linia reabilitata in 2012.
Ce fel de compostoare vor monta?
Ce fel de compostoare vor monta?
Re: KT4D(C) si KT4DM
23/6/2014, 16:02
Nu e nimic sigur. Totul depinde de fondurile alocate tramvaielor. Initial, se dorea aplicarea " fustelor ", astfel incat sa fie acoperite boghiurile, precum si fata si spatele, insa acest lucru necesita o investitie mai mare, asa ca m-am gandit ca daca nu putem cometiza exteriorul, sa punem accent pe interior. Asta inseamna functionarea tabelelor, probabil instalarea cosurilor, dar si a compostoarelor electronice. Normal, daca nu se va impune noul sistem de taxare pe baza de card, ar trebui sa avem compostoare precum se gasesc in MAN-uri si BMC-uri.
Re: KT4D(C) si KT4DM
23/6/2014, 16:03
De asemenea, instalarea unui sistem VOX "romanesc" pe boxele din saloane nu ar fi rau.
- Adrian.BCo-Fondator
- Mesaje : 173
Data de inscriere : 16/02/2014
Re: KT4D(C) si KT4DM
3/7/2014, 00:00
Am editat cateva scheme de culoare
- PREZIOSO
- Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Tramvaie
3/7/2014, 10:56
Ar fi interesanta schema galben albastru cum e si in Timisoara alb - violet ... arata bine...si ar da bine si pe trolee/autobuze :D
- Adrian.BCo-Fondator
- Mesaje : 173
Data de inscriere : 16/02/2014
Re: KT4D(C) si KT4DM
3/7/2014, 18:12
PREZIOSO a scris:... cum e si in Timisoara alb - violet ...
De acolo m-am inspirat :lol:
Re: KT4D(C) si KT4DM
28/7/2014, 15:14
EXCLUSIV!
Ultimele noutăți:
- vor fi reparate 18 tramvaie;
- #105 este primul tramvai pe care se va încerca " tenta " de modernizare.
Ultimele noutăți:
- vor fi reparate 18 tramvaie;
- #105 este primul tramvai pe care se va încerca " tenta " de modernizare.
Re: KT4D(C) si KT4DM
19/8/2014, 16:37
Lui #105 i-au fost montate „ aripioarele ”, fiind degresat cu diluant, urmează chituirea. Nu s-a ales schema de vopsire.
Voi reveni cu fotografii cu tramvaiul de epocă.
Mulțumesc „ sursei ” pentru foto. Fără acești oameni minunați de la depou, toate aceste lucruri nu ar fi fost posibile. Pasiunea lor întrece satisfacția financiară a serviciului lor. Sunt în total 30 de oameni, iar de afară nu se văd aceste lucruri, însă eu sunt sigur că finalul va fi frumos.
În altă ordine de idei, a intrat #104, iar acum se lucrează la #079. Sper ca #102 și #106 să fie și ele reparate, având în vedere că au diferite probleme. Multe din piese sunt recondiționate. Sunt așteptate 16 bandaje.
#105
Voi reveni cu fotografii cu tramvaiul de epocă.
Mulțumesc „ sursei ” pentru foto. Fără acești oameni minunați de la depou, toate aceste lucruri nu ar fi fost posibile. Pasiunea lor întrece satisfacția financiară a serviciului lor. Sunt în total 30 de oameni, iar de afară nu se văd aceste lucruri, însă eu sunt sigur că finalul va fi frumos.
În altă ordine de idei, a intrat #104, iar acum se lucrează la #079. Sper ca #102 și #106 să fie și ele reparate, având în vedere că au diferite probleme. Multe din piese sunt recondiționate. Sunt așteptate 16 bandaje.
#105
- Alin.Alex
- Mesaje : 8
Data de inscriere : 15/06/2014
Re: KT4D(C) si KT4DM
19/8/2014, 16:42
Stiu ca e Offtopic, dar de V3A ce se mai aude? Il vom vedea din nou pe traseu? :) :)
- BogdanPetriniCo-Administrator
- Mesaje : 341
Data de inscriere : 13/09/2013
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti, PH, RO
Re: KT4D(C) si KT4DM
19/8/2014, 16:46
Stă în depou. Încă își așteaptă mult doritele bandaje. Sperăm că se vor găsi fonduri pentru el. Ai mai multe detalii despre tramvai aici: https://transploiesti.forumgratuit.ro/t271-v3a-97m-faur
- Ionut98Moderator
- Mesaje : 148
Data de inscriere : 03/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti
Re: KT4D(C) si KT4DM
23/8/2014, 14:49
Wow, chiar arată super #105. Felicitări celor de la depou.
Re: KT4D(C) si KT4DM
24/8/2014, 13:14
03.09.2014
4/9/2014, 16:33
Ieri am realizat o scurtă vizită împreună cu Bogdan ( @bogdanptr97 ) în unitățile TCE Ploiești ( autobaza + cele 2 depouri ). Am rămas impresionați de modul în care se lucrează și de noutățile pe care le-am văzut ( atât la tramvaie, cât și la autobuze - urmează foto cu autobuzele vopsite recent - ).
O impresie nu tocmai bună a fost lăsată - culmea, nu de TCE, ci de dobitocii care vandalizează tramvaiele. #070 are un graffiti „ minunat ” pe partea lateral - stânga în partea din spate, iar #076 a fost vandalizat de cretinii care trec prin spatele depoului, astfel încât pe partea lateral - dreaptă a mai rămas cu câteva geamuri intacte, la fel și turnul / foișorul de lângă gard. Nu i-am făcut fotografii pentru că nu doresc ca asta să fie imaginea TCE.
În altă ordine de idei, vagoanele sunt garate într-un fel de ordine crescătoare:
În curtea depoului ( de la gardul care e spre gară ):
R1: #075, #076, #077, #078;
R2: #070, #071, #072, #073, #074;
R3: #086, #088, #089, #106;
R4: #090, #091, #093, PH 014;
R5 ( defecte ): #085, #096
R6: Lohner ( #5000 ).
Lângă vopsitorie îl avem pe #105.
Apoi avem tramvaiele din hală:
Spre extremitatea stângă, spre garaj, în prima încăpere:
R1: #100, #092, #087;
R2: #102, #094, #095;
R3: #097, #098.
În următoarea încăpere avem:
R1: #5008, #101, #099;
R2: #5070;
R3: #104, #051.
A 3-a încăpere:
R1: #079;
#4242.
Ultima încăpere: #103.
De asemenea, un vagon ( nu spun care ) a fost parțial vopsit într-o schemă nouă și vă garantez că va reprezenta o surpriză plăcută.
O impresie nu tocmai bună a fost lăsată - culmea, nu de TCE, ci de dobitocii care vandalizează tramvaiele. #070 are un graffiti „ minunat ” pe partea lateral - stânga în partea din spate, iar #076 a fost vandalizat de cretinii care trec prin spatele depoului, astfel încât pe partea lateral - dreaptă a mai rămas cu câteva geamuri intacte, la fel și turnul / foișorul de lângă gard. Nu i-am făcut fotografii pentru că nu doresc ca asta să fie imaginea TCE.
În altă ordine de idei, vagoanele sunt garate într-un fel de ordine crescătoare:
În curtea depoului ( de la gardul care e spre gară ):
R1: #075, #076, #077, #078;
R2: #070, #071, #072, #073, #074;
R3: #086, #088, #089, #106;
R4: #090, #091, #093, PH 014;
R5 ( defecte ): #085, #096
R6: Lohner ( #5000 ).
Lângă vopsitorie îl avem pe #105.
Apoi avem tramvaiele din hală:
Spre extremitatea stângă, spre garaj, în prima încăpere:
R1: #100, #092, #087;
R2: #102, #094, #095;
R3: #097, #098.
În următoarea încăpere avem:
R1: #5008, #101, #099;
R2: #5070;
R3: #104, #051.
A 3-a încăpere:
R1: #079;
#4242.
Ultima încăpere: #103.
De asemenea, un vagon ( nu spun care ) a fost parțial vopsit într-o schemă nouă și vă garantez că va reprezenta o surpriză plăcută.
03.09.2014
4/9/2014, 16:34
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum