Tipuri de rame electrice, automotoare diesel
2/1/2012, 16:52
Aceste date si imagini sunt luate de pe site-ul : http://transport-in-comun.ro/
RAME ELECTRICE:
Seria 58; BB25500 şi rame RIO/RIB
-imagini:
AUTOMOTOARE DIESEL:
Seria 76.1 VT614/ADH11; Seria 76.2 VT624; Seria 77 Malaxa 900; Seria 78 Malaxa 700; Seria 78.1 Malaxa 1000; Seria 79 LVT+LVS; Seria 92 Duewag; Seria 96 Desiro; Seria 97 / X4500 Caravelle.
-imagini:
RAME ELECTRICE:
Seria 58; BB25500 şi rame RIO/RIB
-imagini:
AUTOMOTOARE DIESEL:
Seria 76.1 VT614/ADH11; Seria 76.2 VT624; Seria 77 Malaxa 900; Seria 78 Malaxa 700; Seria 78.1 Malaxa 1000; Seria 79 LVT+LVS; Seria 92 Duewag; Seria 96 Desiro; Seria 97 / X4500 Caravelle.
-imagini:
- Euronight
- Mesaje : 116
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 32
Localizare : Municipiul Ploiesti
Re: Tipuri de rame electrice, automotoare diesel
21/5/2013, 21:39
Re: Tipuri de rame electrice, automotoare diesel
26/10/2013, 20:25
Automotor in Gara de vest
78-3233-0 TFC
78-3233-0 TFC
Re: Tipuri de rame electrice, automotoare diesel
26/10/2013, 20:33
Automotor in Gara de Sud
78-3203-3 TFC
77-0975-1
78-3203-3 TFC
77-0975-1
HYPERION
8/1/2014, 18:59
Tren de viteză pe o cale ferată învechită. Distanța București-Craiova poate fi parcursă în două ore, dar șinele vechi „frânează” garnitura
07.01.2014 20:17
Primul tren românesc fabricat la Craiova de o firmă privată poate circula cu 160 de kilometri pe oră. Asta înseamnă că poate ajunge de la Bucureşti la Craiova în mai puţin de două ore.
Oamenii nu se vor putea bucura însă prea curând de această călătorie. Restricţiile de viteză impuse de starea proastă a căii ferate vor face ca noua garnitură să se mişte tot în ritm de melc. Trenul va fi pus în circulaţie luna viitoare viitoare.
Operatorii feroviari privaţi ştiu cum să facă rost de bani pentru investiţii în trenuri noi. Cu puţin peste cinci milioane de euro luaţi de la bancă, foşti ingineri de la Electroputere Craiova, fabrică ce producea locomotive până în anii 90, au reuşit să construiască de zero un tren ce poate circula şi cu 160 de kilometri pe oră.
„Acest tren va fi pus în circulație în februarie. Va circula pe ruta Motru-Craiova-București și retur”, spune Sebastian Ghiţă, manager de proiect.
Noul tren se va deplasa însă cu frâna pusă din cauza stării proaste a căii ferate. În România, viteza medie abia depăşeşte 40 de kilometri pe oră, mai rău ca în urmă cu 24 de ani. Statul a investit doar câteva zeci de milioane de euro anual în repararea şinelor, deşi ar avea nevoie de 10 miliarde de euro.
„Pe ruta Craiova-Bucureşti sunt ceva restricţii. Şi de 80 şi de 60 de kilometri la oră”, precizează Ion Gârniţă, directorul general al producătorului de locomotive.
Asta înseamnă doar o treime din viteza la care trenul minune este proiectat să circule. Dar cel puţin le va oferi călătorilor dotări ultramoderne.
Pe lângă noul tren, cele de stat par prăfuite. Nici nu e de mirare. De trei ani, CFR Călători nu a mai cheltuit niciun leu pentru a cumpăra trenuri noi, aşa că pe calea ferată circulă aceleaşi garnituri ca la începutul anilor 90, puţin modificate.
După ce că sunt vechi, trenurile de stat sunt şi mult prea aglomerate. Şi pentru ca românii să nu călătorească în vagoane ticsite, CFR Călători ar fi avut nevoie anul trecut de 1.300 de vagoane. Pentru că nu au fost bani de reparaţii, pe şine au circulat cu 13% mai puţine garnituri.
Sursa și video aici: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tren+de+viteza+pe+o+cale+ferata+invechita+Distanta+Bucuresti-Cra
Sursa fotografiilor de mai jos : https://www.facebook.com/pages/Softronic/418783221545239
07.01.2014 20:17
Primul tren românesc fabricat la Craiova de o firmă privată poate circula cu 160 de kilometri pe oră. Asta înseamnă că poate ajunge de la Bucureşti la Craiova în mai puţin de două ore.
Oamenii nu se vor putea bucura însă prea curând de această călătorie. Restricţiile de viteză impuse de starea proastă a căii ferate vor face ca noua garnitură să se mişte tot în ritm de melc. Trenul va fi pus în circulaţie luna viitoare viitoare.
Operatorii feroviari privaţi ştiu cum să facă rost de bani pentru investiţii în trenuri noi. Cu puţin peste cinci milioane de euro luaţi de la bancă, foşti ingineri de la Electroputere Craiova, fabrică ce producea locomotive până în anii 90, au reuşit să construiască de zero un tren ce poate circula şi cu 160 de kilometri pe oră.
„Acest tren va fi pus în circulație în februarie. Va circula pe ruta Motru-Craiova-București și retur”, spune Sebastian Ghiţă, manager de proiect.
Noul tren se va deplasa însă cu frâna pusă din cauza stării proaste a căii ferate. În România, viteza medie abia depăşeşte 40 de kilometri pe oră, mai rău ca în urmă cu 24 de ani. Statul a investit doar câteva zeci de milioane de euro anual în repararea şinelor, deşi ar avea nevoie de 10 miliarde de euro.
„Pe ruta Craiova-Bucureşti sunt ceva restricţii. Şi de 80 şi de 60 de kilometri la oră”, precizează Ion Gârniţă, directorul general al producătorului de locomotive.
Asta înseamnă doar o treime din viteza la care trenul minune este proiectat să circule. Dar cel puţin le va oferi călătorilor dotări ultramoderne.
Pe lângă noul tren, cele de stat par prăfuite. Nici nu e de mirare. De trei ani, CFR Călători nu a mai cheltuit niciun leu pentru a cumpăra trenuri noi, aşa că pe calea ferată circulă aceleaşi garnituri ca la începutul anilor 90, puţin modificate.
După ce că sunt vechi, trenurile de stat sunt şi mult prea aglomerate. Şi pentru ca românii să nu călătorească în vagoane ticsite, CFR Călători ar fi avut nevoie anul trecut de 1.300 de vagoane. Pentru că nu au fost bani de reparaţii, pe şine au circulat cu 13% mai puţine garnituri.
Sursa și video aici: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tren+de+viteza+pe+o+cale+ferata+invechita+Distanta+Bucuresti-Cra
Sursa fotografiilor de mai jos : https://www.facebook.com/pages/Softronic/418783221545239
- Titel
- Mesaje : 36
Data de inscriere : 03/12/2015
Varsta : 66
Localizare : Ploiesti
Re: Tipuri de rame electrice, automotoare diesel
4/12/2015, 02:41
Arata intr-un mare fel Hyperion-ul fabricat de firma Softronic Craiova
Pacat ca CFR-ul Calatori nu este in stare sa aprecieze ,,Closca cu puii de aur" care se afla in gradina noastra nationala ( ma refer la oportunitatea de a achizitiona din tara aceste bijuterii). Oamenii de la Softronic s-au orientat si s-au constituit intr-un operator feroviar, pe nume Softrans. Piesele de rezistenta fiind aceste doua bijuterii. Si ar mai fi ceva interesant . Pretul practicat de acest operator feroviar este cu 20 lei mai ieftin decat cel practicat de CFR-Calatori pe un tip de tren echivalent - gen Interregio - raportat la o distanta parcursa de ~ 450Km pe ruta Craiova – Constanţa (aproximativ 90 de lei la CFR fata de 70 lei la Softrans)
Unele voci autorizate din CFR afirma faptul ca Hyperion-ul este capabil sa prinda si 200km/h acum in aceasta faza de pionierat.
Vedeti in filmuletul de mai jos, in totalitatea lui splendoare ,Hyperion-ul alergand pe inelul de testari feroviare de la Faurei care are o lungime de aproape 14Km
Pacat ca CFR-ul Calatori nu este in stare sa aprecieze ,,Closca cu puii de aur" care se afla in gradina noastra nationala ( ma refer la oportunitatea de a achizitiona din tara aceste bijuterii). Oamenii de la Softronic s-au orientat si s-au constituit intr-un operator feroviar, pe nume Softrans. Piesele de rezistenta fiind aceste doua bijuterii. Si ar mai fi ceva interesant . Pretul practicat de acest operator feroviar este cu 20 lei mai ieftin decat cel practicat de CFR-Calatori pe un tip de tren echivalent - gen Interregio - raportat la o distanta parcursa de ~ 450Km pe ruta Craiova – Constanţa (aproximativ 90 de lei la CFR fata de 70 lei la Softrans)
Unele voci autorizate din CFR afirma faptul ca Hyperion-ul este capabil sa prinda si 200km/h acum in aceasta faza de pionierat.
Vedeti in filmuletul de mai jos, in totalitatea lui splendoare ,Hyperion-ul alergand pe inelul de testari feroviare de la Faurei care are o lungime de aproape 14Km
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum